به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست در این پیام آورده است: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام 'رونق تولید ' نامگذاری شده است ، کارگران عزیز و گرانقدر به عنوان قشری متعهد و زحمتکش در تحقق این شعار نقش بی بدیل دارند.
پیام حاکیست: قشر شریف و شرافتمند کارگر در طول حیات چهل ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی و به عنوان عضو مؤثر و نیروی محرکه چرخه اقتصاد کشور، حضوری بانشاط و شورآفرین در سنگر کار و تولید داشته است.
این پیام افزوده است: امروز تبلور هنر کارگران ایرانی برخاسته از توان و چرخش بازوان این طبقه متعهد و تلاشگر در عرصه جهانی نمایان گشته و کارگران با همت بلند، روحیه سازندگی و شور و امید خود، چرخهای پیشرفت و خودکفایی اقتصادی و صنعتی را به حرکت درآورده و ایران اسلامی را به قله های شکوه و عزت جهانی رسانده اند.
در ادامه این پیام آمده است: جامعه فهیم کارگری در تداوم این راه پرافتخار و در سالی که از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان رونق تولید نامگذاری شده است می کوشد تا مصمم تر از گذشته، نقش کلیدی خود را در راه توسعه و سازندگی کشور به خوبی ایفا نماید.
استاندار قم در پیام خود اظهار داشته است: اینجانب ضمن ارج نهادن به زحمات تمامی مجاهدان عرصه تلاش و سازندگی، هفته کارگر را به همه کارگران پرتلاش و عزیز که در عرصه های مختلف کار و تولید خوش درخشیده اند، تبریک عرض نموده و سلامتی و بهروزی ایشان را در این عرصه مقدس از درگاه خداوند منان مسألت دارم.
**همچنین استاندار قم روز پنجشنبه در همایش سراسری حجاج سال 98 استان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، ابراز امیدواری کرد: مراسم حج در امنیت و با حفظ کرامت حجاج برگزار گردد و اظهار کرد: مناسک حج به عنوان نماد وحدت مسلمین جهان است و امیدواریم در سال جاری با شکوه تر از سالهای قبل برگزار شود.
سرمست، حجاج بیت الله الحرام را سفیران ایران در حج دانست و افزود: بسیار بجاست که از این فرصت برای همبستگی و وحدت بیشتر مسلمانان و ترویج فرهنگ اصیل اسلامی استفاده نماییم.
وی با تاکید بر دستور رهبر معظم انقلاب در خصوص رونق تولید، ادامه داد: در تهیه و خرید سوغات سفر بحث خرید کالای ایرانی را با هدف حمایت از تولید کنندگان داخلی و رونق تولید در کشور در دستور کار قرار دهید.
7404/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.