به گزارش عصر دوشنبه ایرنا از دفتر آیت الله مکارم شیرازی، وی در دیدار فرمانده و مسئولان سپاه استان قم، سپاه پاسداران را مورد توجه و احترام قشرهای مختلف جامعه دانست و گفت: همگان نتیجه عمل و کارکرد سپاه را در جنگ تحمیلی، عراق و سوریه و دیگر نقاط دیده اند و می ستایند.
وی با بیان این که نتایج حضور و عملکرد سپاه را نمی توان به هیچ وجه نادیده گرفت، تصریح کرد: دولتمردان آمریکا عادتشان هست که چشم خود را می بندند و خودشان را به حماقت می زنند و مسائل روشن را نادیده می گیرند.
آیت الله مکارم شیرازی ادامه داد: لذا اقدام آمریکا در قرار دادن نام سپاه در لیست گروه های تروریستی در دنیا مورد توجه قرار نگرفت؛ عمل سپاه معرف این نهاد است و احتیاجی نیست که آنها قبول کنند یا نه؟
وی گفت: بابت حملات و هجمه های آمریکایی ها علیه سپاه، جای نگرانی نیست، چراکه بعد از این اقدام نابخردانه توجه و اقبال عموم مردم به سپاه بیشتر شد.
این مرجع تقلید همچنین وجه غالب انگیزه حضور گروه های جهادی در رسیدگی به سیل زدگان را انگیزه های معنوی و دینی دانست و افزود: رکن اسلامیت است که جمهوریت را نگه می دارد؛ تا می توانید این سرمایه ارزشمند دینی و الهی را حفظ و روز به روز تقویت کنید.
سیل در نخستین روزهای سال جاری منجربه خسارت های جانی و مالی در برخی از استان های کشور شد.
آیت الله مکارم شیرازی، وظیفه و رسالت دست اندرکاران عقیدتی سیاسی سپاه را در این راستا مهم و سنگین برشمرد و گفت: قبل از هر کار دو چیز باید تقویت شود، ایمان به خدا و روز جزا، اگر این دو اصل مهم درست شود بقیه امور اصلاح می شود.
وی با تاکید بر این که عمل شما بیش از سخن تان تاثیر گذار است، ابراز داشت: اگر مردم شما را خوش اخلاق، متواضع و ایثارگر بدانند به مراتب بیش از سخن تان تاثیرگذار خواهد بود.
1175 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.