به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست استاندار قم در این آئین با بیان اینکه در زمینه ارتقای زیرساخت های علمی، فرهنگی، رفاهی و ورزشی در کشور، گام های خوبی برداشته است گفت: دانشگاه قم نیز به عنوان دانشگاه مادر استان، از سیاست های دولت در توسعه دانشگاه ها بهره مند بوده است.
وی بیان داشت: توجه به سلامت و ورزش دانشجویان در کنار دغدغه های فرهنگی و زیرساخت های علمی از اهمیت ویژه برخوردار است که در دانشگاه های استان قم باید مورد توجه قرار بگیرد.
استاندار قم توجه به زیرساخت های فرهنگی برای بانوان را مورد تاکید قرار داد و افزود: دختران دانشجو به جهت وظیفه خطیر تربیت نسل آینده در کنار مسئولیت های اجتماعی، باید به دانش و فرهنگ متعالی دست بیابند.
وی در ادامه با تاکید بر پرهیز از سیاسی و امنیتی کردن مطالبات صنفی دانشجویی در استان و لزوم پاسخگویی مسئولان به این مطالبات، گفت: فراهم کردن فضای تمرین سیاست ورزی در کنار مباحث علمی نیازمند پیش زمینه توجه به دغدغه های صنفی دانشجویان است.
استاندار قم، اهمیت ارتباط دولت با دانشگاه ها را مورد اشاره قرار داد و افزود: شکافی که بین مراکز اجرایی و دانشگاه ها وجود دارد باید تعدیل شود و در این راستا دفتر ارتباط استانداری و دانشگاه ها راه اندازی شده است.
سرمست، اظهار داشت: با پیگیری مدیریت دانش محور در استان باید ظرفیت مراکز علمی تحقیقاتی قم در راستای توسعه قم مورد بهره بگیریم.
در این مراسم اتاق تندرستی واحد پسران و دختران، زمین چمن مصنوعی و رستوران صنعتی دانشگاه قم به بهره برداری رسیدند و جاده تندرستی دختران این دانشگاه کلنگ زنی شد.
7404/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.