به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید مصطفی رضوی در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه قم، با اشاره به برگزاری بزرگترین رویداد قرآنی در کشور اظهار داشت: سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم کشور در بخش های بزرگسالان، طلاب، دانش آموزان و نابینایان در تهران و قم در حال برگزاری است که در این مسابقات از 80 کشور جهان شرکت کردند که شاهد یک رویداد بزرگ قرآنی هستیم.
وی ادامه داد: مرحله نهایی سومین دوره مسابقات بین المللی ویژه طلاب، ساعت 16 امروز جمعه در سالن اجتماعات امامزاده سید علی(ع) قم ترتیب می یابد و نفرات برگزیده این رقابت ها مشخص می شوند.
وی گفت: مراسم اختتامیه این مسابقات با سخنرانی آیات ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید و علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور، فردا در مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) قم برگزار می شود.
رضوی ادامه داد: این رقابت ها در رشته های قرائت، حفظ، ترتیل و پایان نامه های قرآنی برگزار شده و امیداوریم چنین مسابقاتی موجب نزدیکی و توجه بیشتر جامعه اسلامی به آیات قرآن شود.
وی قرآن را کتاب هدایت دانست و گفت: اگر به آموزه های این کتاب الهی عمل شود، به طور قطع بسیاری از گرفتاری های جامعه اسلامی برطرف می شود.
7404/ 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.