به گزارش ایرنا، عبدالله جلالی عصر دوشنبه در نودمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، افزود: با توجه به انتخاب قم به عنوان استان معین لرستان، مجموعه مدیریت شهری قم آماده کمک رسانی به تمام شهرهای خسارت دیده از سیل اخیر است.
وی با بیان اینکه تعدادی از اعضای شورای شهر حق الجلسه یک تا سه ماه خود را به خسارت دیدگان سیل اختصاص داده اند، اظهار داشت: شهرداری قم در راستای خدمت رسانی به سیل زدگان استان لرستان پای کار بوده و از ابتدای آغاز مشکلات در این استان، بخشی از تجهیزات و ماشین آلات امدادرسانی و عمرانی خود را به منطقه ارسال کرده است.
وی با تقدیر از اهدای کمک های قابل توجه نقدی و غیرنقدی مردم قم به مناطق سیل زده لرستان، گلستان و خوزستان، تصریح کرد: سیل مهربانی و همدلی که در شهر قم آغاز شده تا به سامان رسیدن مناطق سیل زده به وضعیت عادی ادامه پیدا می کند.
سیل در روزهای نخستین سال جاری در برخی از نقاط کشور منجربه خسارت های جانی و مالی شد.
وی با اشاره با بارندگی های روزهای اخیر در قم نیز گفت: سیلاب در استان به طور صحیح و به نحو شایسته مدیریت شد و این موجب گردید تا با اقدام به موقع مجموعه مدیریتی استان، این سیل بدون خسارت چشمگیری کنترل شود.
جلالی در ادامه با اشاره به نام گذاری سال جدید به نام «رونق تولید» گفت: رونق تولید تنها به تولید کالا محدود نشده بلکه رونق خدمات به مردم را نیز شامل می شود، چراکه تولید کالا و خدمات، 2 مقدمه اصلی رونق تولید و پیش نیاز آن بهره گیری از علم و فناوری روز دنیاست.
حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب، سال 98 را به عنوان سال «رونق تولید» نامگذاری کردند.
وی همچنین گفت: اعضای شورای شهر قم با حساسیت مصوبات شورا را بررسی و کارشناسی می کنند و این باعث شده است تا شورای اسلامی شهر قم، کمترین مصوبه برگشتی توسط هیات تطبیق در سطح کشور را داشته باشد.
7404/ 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.