حسن عبداللهی مهر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این خانوارها شامل 315 هزار تَن هستند که بیشتر از استان های آذربایجان های شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و خوزستان به قم سفر کرد ه اند.
وی با بیان این که امشب آخرین شب اسکان در مدارس قم است، اضافه کرد: امسال 316 باب مدرسه و 2 هزار و 826 باب کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده است و پذیرش فرهنگیان در پنج پایگاه سطح شهر صورت می گیرد.
وی با اشاره به این که کلاس ها با سه درجه ویژه، الف و ب تقسیم بندی شده است، ادامه داد: فرهنگیان و خانواده های درجه یک آن ها باید برای یک اتاق پنج نفره ویژه، در هر شبانه روز 336 هزار ریال، اتاق گروه الف 294 هزار ریال و گروه ب 216 هزار ریال پرداخت نمایند.
عبداللهی مهر با اشاره به این که در این طرح خانه معلم، اردوگاه 15 خرداد، آموزشکده فنی پسران و خوابگاه دانشگاه فرهنگیان نیز مورد استفاده قرار می گیرد، خاطرنشان کرد: با توجه به برودت هوا تمام کلاس ها مجهز به سامانه گرمایشی هستند.
در طرح اسکان نوروزی 97، 33 هزار و 80 خانواده در مدارس قم اسکان یافتند؛ در طرح اسکان نوروزی 96 نیز مدارس این استان میزبان 44 هزار و 788 خانوار بود.
/2085/ 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.