به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ صیاد درویشی در گفت و گویی، اظهار داشت: برای تامین امنیت پایدار مردم قم، زائران و مسافران نوروزی که دراین ایام در محورهای مواصلاتی استان تردد دارند، در بخش های ترافیکی، انتظامی و امنیتی اقدامات خوبی انجام شده و همه دستگاه های امدادی وخدماتی در کنار پلیس قرار گرفته و تاکنون با همدلی و هم افزایی ،خدمت رسانی خوبی را ارائه کرده اند.
وی ادامه داد: درحوزه ترافیک نیز با همکاری سازمان های امدادی در محورهای مواصلاتی و به ویژه در سطح شهر مقدس قم شاهد کاهش 25 درصدی تلفات جاده ای و کاهش 20 درصدی آمار مصدومان هستیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: جرایم مرتبط با سرقت که دغدغه هایی را نیز برای مسئولان،شهروندان و مسافران ایجاد کرده بود با اقدامات موثر پلیس استان و همکاری خوب مردم مهار شده و روند کنترل آن ادامه دارد.
جانشین فرماندهی انتظامی قم بیان داشت:امیدواریم با برنامه ریزی و تصمیم گیری های خوبی که بصورت روزانه در قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی استان در حال انجام است و کارها به لحظه رصد، اجرایی و ماموریتی می شود ، شاهد روند مطلوب اقدامات پلیس و همکاری سایر مسئولان در خدمت رسانی مطلوب به شهروندان و مسافران باشیم.
وی ابراز داشت: در رابطه با شبکه های مواد مخدر که در این ایام فرصتی برای فعالیت می یابند ، خوشبختانه از ابتدای سالجاری تاکنون حدود 23 خرده فروش دستگیر و بیش از 240 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است و ما تلاش می کنیم در همه زمینه ها به ویژه وقوع سرقت، تهیه،توزیع و قاچاق مواد مخدر، ترافیک وتصادفات و در نهایت هر گونه پدیده ناامنی که در سطح استان برای مردم و زائران دغدغه ایجاد کند، کنترل کنیم.

** کشف بیش از 80 کیلوگرم تریاک در قم
جانشین فرماندهی انتظامی قم همچنین از کشف بیش از 80 کیلوگرم تریاک و دستگیری 2 قاچاقچی با مشارکت پلیس سمنان خبر داد.
وی در تشریح این خبر اظهار داشت: با رصد اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر قم بر عوامل اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر با مشارکت پلیس سمنان، مشخص شد یک نفر قاچاقچی مواد مخدر قصد دارد مقادیری مواد مخدر را با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری 'سمند' به همراه خانواده اش از مبداً یکی از استان های همجوار به مقصد پایتخت منتقل و از حوزه استحفاظی قم عبور کند .
درویشی اعلام داشت: باهوشیاری ماموران خودروی مذکور شناسایی و توقیف و دو نفر در این رابطه بازداشت شدند.
وی گفت: در بازرسی صورت گرفته از خودروی توقیف شده مقدار 82 کیلو و 250 گرم مواد مخدر از نوع تریاک در قالب تعداد 55 بطری پلاستیکی، کشف شد.
وی اظهار داشت: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده به مرجع قضائی معرفی که با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.
7405/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.