به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل هواشناسی قم، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها در سه روز آینده (پنجم، ششم و هفتم فروردین ماه جاری) امکان دارد.
بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی و خروجی مدل ها، امروز با ورود سامانه بارشی فعال به استان، از عصر و اوایل شب از سمت غرب استان بارش آغاز و به تدریج به سمت شهر قم نیز کشیده می شود.
فردا نیز؛ ابرناکی، بارش باران، گاهی همراه با رگبار باران، رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.
روز سه شنبه هفته جاری نیز؛ در برخی از ساعت ها، بارش باران، گاهی همراه با رگبار، رعد و برق، وزش باد نسبتا شدید و در ارتفاعات برف ادامه خواهد داشت؛ بارش در ارتفاعات استان از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.
همچنین بارش تگرگ در مناطق مستعد دور از انتظار نخواهد بود و از سه شنبه شب به تدریج از تراکم ابرها کاسته و بر سرعت وزش باد افزوده می شود و این وزش باد نسبتا شدید تا روز چهارشنبه این هفته ادامه خواهد داشت.
بر اساس این گزارش، بیشینه سرعت باد امروز 45 کیلومتر بر ساعت و فردا 50 کیلومتر بر ساعت است و نیز بیشینه دما امروز 20 درجه سانتی گراد و کمینه دما هشت درجه سانتی گراد است که بیشینه و کمینه دما فردا به ترتیب به 14 و شش درجه سانتی گراد می رسد.
شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی اداره کل هواشناسی استان قم به نشانی اینترنتی www.ghommet.ir مراجعه کنند و یا با تلفن 134 تماس بگیرند.
7406/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.