به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست روز چهارشنبه در دیدار تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به برگزاری جلسات ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر افزود: مدیران استان را موظف کرده ایم تا در جهت رفع نقاط ضعف مجموعه های تحت امر خود، در راستای خدمت به زائران برنامه ریزی زمانبندی شده و عملیاتی داشته باشند.
وی همچنین خدمت خود در قم را توفیق دانست و گفت: خدمت صادقانه در این شهر امداد خداوند متعال را به همراه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه همه ما در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) قرار داریم افزود: البته این مساله چیزی از مسئولیت مدیران کم نمی کند و باید در جهت اعتلای شهر مقدس قم تلاش کنند.
تولیت مسجد مقدس جمکران نیز در این دیدار خدمت در نظام جمهوری اسلامی را توفیق دانست و گفت: کسب فرصت خدمت در استان قم که پایگاه اهل بیت(ع) است، توفیق ویژه می طلبد.
حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان، حضور مراجع عظام تقلید و وجود حوزه های علمیه در قم را مورد توجه قرار داد و افزود: کسانی هم که به شهر مقدس قم می آیند به لحاظ اعتقادی متفاوت از سایر افراد هستند.
وی با اشاره به حضور باشکوه مردم قم و زائران سایر شهرها در مسجد مقدس جمکران در ایام سال به خصوص در نیمه شعبان خاطرنشان کرد: سفر به شهر قم در ایام نیمه شعبان طی 4 سال گذشته، سالانه 16 درصد افزایش یافته است.
رحیمیان با بیان اینکه در سال 81، سفر به مسجد مقدس جمکران حدود یک میلیون تن بوده است خاطرنشان کرد: این رقم در سال های گذشته به بیش از 20 میلیون تن رسیده است.
وی گفت: اتحاد استانداری و دستگاه های دولتی حول خدمت به زائران مسجد مقدس جمکران کم نظیر است.

** تجلیل از پدران شهدای جنگ تحمیلی و مدافعان حرم
استاندار قم همچنین به مناسبت روز شهید از پدران شهدای جنگ تحمیلی و مدافعان حرم تجلیل کرد.
سرمست در جلسه شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با بیان اینکه خدمت به خانواده معظم شهدا فراتر از وظایف سازمانی است گفت: همه ارکان نظام مدیون ایثارگران و خون شهدا در برهه های مختلف هستند.
وی با تاکید بر سرکشی مسئولان از خانواده معظم شهدا و دریافت مسائل و مشکلات ایشان افزود: مدیران استان موظف به رفع دغدغه های بزرگواران و تلاش در حفظ و اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت هستند.
در پایان این جلسه با اهدای لوح تقدیر از پدران شهدای جنگ تحمیلی و مدافع حرم و تعدادی از جانبازان جنگ تحمیلی قدردانی شد.
22 اسفندماه به عنوان روز بزرگداشت شهدا نامگذاری شده است.
1175 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.