به گزارش ایرنا،در آیین اختتامیه چهارمین دوره جشنواره تولیدات رسانه ای ابوذر درقم،لیلا خطیب زاده دربخش ویژه شهدای جبهه مقاومت مقاوم دوم را کسب کرد،فرزانه پیری رتبه دوم در بخش ویژه فرهنگ شهروندی را به دست آورد و در بخش گزارش نیز اثر محمد زمانی راد نیز شایسته تقدیر شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در این آیین که سه شنبه شب در مرکز همایش های شهرداری برگزار شد، ظرفیت و جایگاه رسانه های استان را نسبت به دیگر استان ها بسیار بالا دانست و گفت: باید تلاش کنیم کیفیت کار رسانه ای در قم هرچه بیشتر بهتر ارتقا یابد.
سید موسی حسینی کاشانی با بیان اینکه قم محور انقلاب است، از آمادگی این استان برای میزبانی جشنواره کشوری ابوذر خبر داد و افزود: جشنواره تولیدات رسانه ای ابوذر در قم، بدون نگاه بخشی و خطی و به خوبی برگزار شد که نشان از بلوغ نیروهای رسانه ای این استان دارد.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: رسانه های استان باید دستاوردهای انقلاب را بیان کنند و در برابر مفسدان و فتنه گران بایستند، البته نباید آبروی کسی به ناحق ریخته شود.
احمد امیرآبادی فراهانی بر ضرورت توجه به مسائل آموزشی و فرهنگی اصحاب رسانه استان با مشارکت بسیج رسانه تاکید کرد و گفت: در سال آینده تلاش می کنیم همه خبرنگاران از بیمه صندوق هنرمندان استفاده کنند.
دیگر نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به اهمیت و جایگاه تاثیرگذار اصحاب رسانه، خاطرنشان کرد: متاسفانه گاهی شاهد غرض ورزی و دروغ پردازی معدودی از رسانه ها هستیم که این مشکل اصلا نباید وجود داشته باشد.
حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری با اشاره به مظلومیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، خبرنگاران را سربازان صحنه نبرد رسانه ای با دشمنان دانست و گفت: خبر و گزارشی که موجب هدایت یا انحراف کسی شود، به طور حتم موجب ثواب یا عقوبت برای آن خبرنگار خواهد بود.
جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قم نیز در این آیین، برگزاری اردوهای راهیان نور را مورد توجه قرار داد و گفت: راهیان نور دانشجویی، دانش آموزی و عمومی با تلاش اصحاب رسانه استان قم موجب استقبال هرچه بیشتر مردم شده و امسال بیش از 17 هزار داوطلب را به این برنامه اعزام کردیم.
احمد بیطرفان افزود: برنامه راهیان نور با مشارکت دستگاه ها و نهادهای اجرایی و فرهنگی استان قم همه ساله به خوبی برگزار شده و تاثیرهای مثبت و موثری بر روی بازدیدکنندگان داشته و قم در میان پنج استان برتر در زمینه اعزام راهیان نور قرار گرفته است.
در این آیین همچنین از حسین محمدرضایی پیشکسوت رسانه ای استان قم، عبدالمجید تناور رئیس سابق بسیج رسانه استان قم و خانواده معزز شهید حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی قلی زاده تقدیر بعمل آمد.
540 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که این آثار شامل 54 خبر، 111 گزارش، 81 مصاحبه، 175 عکس، 66 مستند و 53 گزارش در بخش ویژه بود.
8146 / 1175/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.