به گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، بهرام سرمست در حاشیه این عیادت گفت: متاسفانه حادثه واژگونی اتوبوس امروز صبح در آزادراه قم - تهران رخ داد که از کرمان به سمت تهران در حرکت بود.
وی افزود: خواب آلودگی راننده علت این حادثه است و از 14 سرنشین این اتوبوس، سه تن در دم جان خود را از دست داده اند و بقیه به بیمارستان های سطح شهر منتقل شده اند.
وی تصریح کرد: اقدام های درمانی این عزیزان درحال انجام است که از خدمات صورت گرفته توسط اورژانس قم و کادر درمانی بیمارستان قدردانی می کنم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز گفت: متاسفانه از بین مصدومان، حال 2 تن وخیم گزارش شده است و باتوجه به وضعیت آنها امکان عمل جراحی نیز وجود ندارد که در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند و به محض بهبود شرایط آنها عمل جراحی انجام می شود.
ابوالفضل ایرانی خواه افزود: همه مصدومان اهل استان کرمان هستند و 5 تن از آنها تاکنون ترخیص شده اند.
امروز در حوالی ساعت 9 صبح در کیلومتر 48 آزادراه قم – تهران یک دستگاه اتوبوس دچار واژگونی شد که بلافاصله پس از اطلاع این حادثه به مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم، 6 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شد و به دلیل وخامت حال برخی مصدومان، بالگرد اورژانس نیز به پرواز در آمد.
1175 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.