به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست در آیین افتتاح ساختمان فرماندهی انتظامی شهرستان قم، با بیان اینکه در راستای نظم آفرینی در جامعه و ارتقای فرهنگی، دستگاه های مختلفی تاثیرگذار هستند افزود: کم کاری های برخی دستگاه های دولتی را نیروی انتظامی جبران می کند.
وی نعمت امنیت و سلامت را دو نعمت مجهول برای مردم دانست و گفت: اهمیت این 2مقوله ناشناخته مانده و کسانی که در این راستا فعالیت می کنند آنچنان که شایسته است مورد توجه قرار نمی گیرند.
استاندار قم در ادامه با بیان اینکه امنیت سخت افزاری و صرف تجهیزات برای امنیت آفرینی کفایت نمی کند، خاطرنشان کرد: احساس آرامش نیز باید در کنار امنیت فیزیکی وجود داشته باشد.
وی بیان کرد: بسیاری از مولفه ها در تامین احساس امنیت موثر هستند و به همین دلیل است که باید نقش مردم در تامین امنیت به درستی تعریف شود.
سرمست خاطرنشان کرد: نیروهای نظامی، انتظامی و سیاسی در کنار وظایف ذاتی شان در تامین امنیت، مسئولیت جلب مشارکت مردم در عرصه های مختلف را بر عهده دارند.
وی همچنین با اشاره به موقعیت مکانی استان قم در محور مواصلاتی 17 استان و نیز برگزاری مناسبت های مختلف مذهبی و سیاسی تصریح کرد: ناجای قم مسئولیت های مضاعفی را برای تامین امنیت دارد.
7405/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.