به گزارش ایرنا، وی روز چهارشنبه در دیدار سعید رسولی، عضو هیات مدیره راه آهن جمهوری اسلامی ایران، افزود: راه آهن در زمینه های مختلف حمل مسافر و بار بهترین وسیله است و به بسیاری از نیازهای اجتماعی مردم پاسخ می دهد.
وی با بیان این که هیچ کدام از وسایل حمل و نقل برکت راه آهن را ندارد و این وسیله از همه نظر ممتاز است، گفت: هر چه دولت در زمینه توسعه بیش از پیش راه آهن و گسترش خطوط ریلی در همه نقاط تلاش کند به نفع کشور است.
آیت الله علوی گرگانی با اشاره به این که امکان رفت و آمد جمعی و خانوادگی با قطار فراهم است و به همین خاطر مردم از آن استقبال می کنند، گفت: کاهش هزینه های سفر و حمل بار از طریق راه آهن، موجب استقبال بیشتر مردم از این وسیله می شود.
وی با بیان این که راه آهن بهترین وسیله حمل و نقل در دنیاست، افزود: توسعه خطوط راه آهن در ایران و اتصال آن به خطوط ریلی کشورهای منطقه و جهان، به نفع کشورما و سایر ملت هاست.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار تسریع در عملیات اتصال خط ریلی گرگان به مشهد شد و بیان کرد: این خط ریلی نقش موثری در آبادانی منطقه خواهد داشت و مردم بومی آماده هرگونه همکاری با دولت برای انجام این طرح هستند.
آیت الله علوی گرگانی در ادامه، رمز موفقیت های کشور را حضور مردم در عرصه های اجتماعی و حفظ انسجام آنان در برابر توطئه های تفرقه انگیز دشمن دانست.
7405/ 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.