به گزارش ایرنا در این بیانیه که روز پنجشنبه در پایگاه اطلاع رسانی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم منتشر شده آمده است: این‌گونه جنایت های کینه توزانه و خباثت آلود در عزم و اراده ملت ایران خللی ایجاد نمی کند و قدم های استوار مردم ایران را محکم تر خواهد کرد.
بیانیه می افزاید: این اقدام های جنایات آمیز که با طراحی سرویس های امنیتی رژیم های مستکبر و مرتجعین منطقه ای آنان توسط مزدوران متعصب و جاهل اجرایی می شود در حقیقت انتقام از ملتی است که با خروش انقلابی خود چهل سالگی انقلاب را با عظمت و شکوه در تاریخ ماندگار کرد و نشانه روشنی از به بن بست رسیدن آمریکا و اسرائیل در مواجهه با ملت مومن و انقلابی ایران است.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این بیانیه، ضمن محکومیت شدید این حمله تروریستی، عرض تبریک و تسلیت و همدردی خود را با خانواده‌های شهدای عزیز و محترم اعلام داشته و صبر، آرامش، اجر و پاداش الهی را برای آنان و شفای عاجل مجروحان و مصدومان این جنایت را از خداوند متعال مسالت کرده است.
به گزارش ایرنا، عوامل گروهک تروریستی به اصطلاح جیش العدل با اقدام کور تروریستی انتحاری، چهارشنبه شب یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای مرزبان نیروی زمینی سپاه پاسداران را منفجر کردند.
در این حادثه تروریستی که بوسیله یک دستگاه وانت مملو از موادمنجره در جاده خاش - زاهدان محدوده روستای چانعلی رخ داد تاکنون 27 تن از نیروهای جان برکف سپاه شهید و 13تن دیگر زخمی شدند.
1175 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.