به گزارش ایرنا، مهرداد غضنفری روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان قم در تالار معصومیه فرمانداری افزود: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جریان افتتاح طرح های مختلف به دنبال نشان دادن کارآمدی نظام در حوزه نظری و عملی هستیم.
وی بیان کرد: تزریق روحیه خودباوری و دینداری از جمله دستاوردهای نظری انقلاب اسلامی بود که مردم ایران را به مدافعان حریم ارزش های الهی تبدیل کرد.
وی ادامه داد: در زمینه دستاوردهای عملی نیز، نظام اسلامی از خود توانمندیهای شایانی را به نمایش گذاشت که نمونه ای از آن در استان قم قابل مشاهده است.
غضنفری گفت: امروز قم در همه شاخص های آموزشی، بهداشتی، صنعتی و زیرساختی جایگاه مناسبی دارد و حتی روستاهای بالای 10 خانوار استان از امکانات رفاهی کامل برخوردارند.
وی افزود: اکنون در قم هزاران تن محصول کشاورزی تولید می شود و درحوزه صنعت استان 53 هزار تن مشغول به کار هستند که این آمار ها هیچ تناسبی با شرایط قبل از انقلاب ندارد.
وی ادامه داد: آمریکا که از همه توطئه های قبلی خود ناکام مانده در شرایط کنونی علیه ملت ایران جنگ اقتصادی به راه انداخته است و رفتار ما را برای فشار بیشتر در نقاط حساس رصد می کند که در این زمینه می توانیم ناکارآمدی تحریم ها را با استفاده از تجربیات گذشته ثابت کنیم.
معاون استاندار قم گفت: با تلاش های صورت گرفته و تخصیص اعتبارات کلان برای حفظ و ارتقاء توان تولید کشور و استان قم، اکنون بسیاری از واحدهای راکد به مدار تولید بازگشتند و این روند در سال های آینده با ظرفیت بیشتری ادامه می یابد.
وی افزود: تلاش برای تاثیر گذاری بر روی فرهنگ مصرف مردم به منظور جلوگیری از اسراف و ساماندهی بازارهای داخلی از دیگر اقداماتی است که در دستور کار قرار دارد.
وی ادامه داد: مسئولان نیز با رعایت بیت المال و صرفه جویی می توانند در تقویت حس اعتماد مردم به کارگزاران نظام و خنثی کردن نقشه های تفرقه آمیز دشمنان گام بردارند.
7405/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.