به گزارش ایرنا، احمد امیر آبادی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان قم در تالار معصومیه فرمانداری، افزود: براساس سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع مردم قم در 19 دی ماه سال جاری، ما مسئولان استان باید حواسمان را جمع کنیم و در موضوعاتی همچون رعایت حجاب و وعفاف در قم، توجه لازم را داشته باشیم.
وی بیان کرد: قم پایگاه انقلاب اسلامی و مرکز حوزه های علمیه است به همین دلیل دشمنان همواره به فکر تغییر چهره آن هستند که در این زمینه رعایت عفاف و حجاب از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.
وی ادامه داد: حفظ ظرفیت مذهبی شهرهایی همچون قم و مشهد ضروری است و در این زمینه مسئولان استان باید به فکر رفع آسیب های اجتماعی موجود همچون طلاق و اعتیاد باشند.
امیرآبادی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بحث پیرامون بودجه سال 98 در کمیسیون تلفیق به سرانجام رسید و به صحن علنی مجلس شورای اسلامی ارائه شد.
وی همچنین افزود: تعامل و همدلی خوبی میان نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی برقرار است که مدیران استان می توانند از این ظرفیت برای پیشبرد امور خود استفاده کنند.
وی با تشکر از رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با درخواست آقای لاریجانی و موافقت رهبر معظم انقلاب در سال آینده اعتبارات خوبی از محل صندوق توسعه ملی در بخش های مختلفی همچون آب روستایی، توسعه کشاورزی صنعتی، امنیت و دفاع، حوزه های علمی و فنی و حرفه ای، سلامت و تامین دارو، اختصاص خواهد یافت.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین در بودجه سال آینده بودجه دانشگاه ها و از جمله دانشگاه قم با افزایش مواجه شده است.
7405/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.