به گزارش ایرنا، نماینده اسبق قم درمجلس شورای اسلامی در این آیین گفت: دهه فجر امسال با سالهای دیگر متفاوت می باشد، این ایام را در حالی جشن می گیریم، که دشمن بیش از هر زمان دیگری توطئه های خود را علیه انقلاب افزایش یافته است.
حجت الاسلام والمسلمین علی بنایی افزود: دشمن همواره به نابودی نظام اسلامی بسیار امیدوار بوده ولی هوشیاری و بصیرت مردم باعث شد، تا از گردنه های سخت و دشوار عبور کنیم، و یاد و نام انقلاب همچنان پایدار بماند.
وی تصریح کرد: امیدواریم این انقلاب با همراهی مردم و با دست با کفایت ولایت فقیه به دست امام زمان (عج) برسد، و همه شاهد حضور آن حضرت در راس انقلاب باشیم.
وی با تاکید بر اینکه دشمنان آرزوی فرسودگی انقلاب رابه گور خواهند برد،گفت: همه ما دغدغه انقلاب را داریم و برای مشکلاتی که در کشور است حسرت می خوریم، ولی با این حال این انقلاب در آفاق جهان در حال تلالو و درخشش است.
آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پور محمدی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در این آیین سخنانی کردند.
بهرام سرمست استاندار، برخی از مدیران دستگاه های اجرایی و اعضای شورای اسلامی شهر قم نیز در این آیین حضور داشتند.
کتاب 'راهبردهای انقلاب اسلامی در دهه پنجم' مشتمل بر مطالب و سخنان مطرح شده در 20 جلسه مجمع هماهنگی جبهه پیروان امام و رهبری قم به قلم حجت الاسلام محسن مهاجر نیا دراین آیین رونمایی شد.
مداحی به مناسبت ایام سوگواری حضرت زهرا (س) و اجرای سرود توسط فرزندان طلاب جامعه المصطفی العالمیه از ملیت های مختلف از حاشیه های این آیین بود.
7403/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.