به گزارش ایرنا، بهرام سرمست عصر شنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی 514روژه عمرانی زودبازده با رویکرد آب و اشتغال در روستاهای محروم استان در سالن اجتماعات سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) قم گفت: تلاش داریم برای تحقق این امر مهم ساز و کار قانونی و حقوقی آن را در کارگروه های مرتبط تعریف نماییم.
وی در رابطه با همکاری دستگاه های دولتی با بسیج در راستای اجرای طرح های مذکور در استان قم اعلام آمادگی کرد و گفت: کارگروه هایی توسط دستگاه های مرتبط باید بدین منظور تشکیل شود.
وی روحیه همدلی در فرماندهی سپاه قم را امیدبخش دانست و از تلاش های انجام شده تقدیر و تشکر کرد و افزود: امیدواریم 40 هزار طرح تعریف شده در کشور که بخشی از آن مربوط به قم است ، با توجه به روحیه انقلابی و بسیجی که در برادران سراغ داریم، در زمان بندی مشخص به بهره برداری برسند.
عصر امروز، عملیات اجرایی 40 هزار طرح عمرانی زودبازده با رویکرد آب و اشتغال در روستاها و مناطق محروم کشور با شعار «دست در دست مردم، پنجه در پنجه شیطان» با پیام ویدئو کنفرانس سردار سرلشگر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار سرتیپ غلامحسین غیب پرور رئیس بسیج سازندگی به صورت همزمان در سراسر کشور آغاز شد.
514 طرح مربوط به استان قم، در موضوع هایی مانند آب روستایی و تامین برق توسط انرژی خورشیدی می شود که تا پایان شهریورماه سال آینده به بهره برداری می رسند.
در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری و احمد امیرآبادی فراهانی نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، سردار سرتیپ دوم پاسدار سید محمدتقی شاهچراغی فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) ، جمعی از مسئولان استان و پدر شهید سعید سامانلو از شهدای مدافع حرم حضور داشتند.
7406/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.