به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی حرم حضرت معصومه(س)، آیت الله سید محمد سعیدی روز یکشنبه در دیدار جمعی از فعالان فضای مجازی افزود: برای اینکه در این شهر مقدس به نتایج خوبی برسیم باید کارهای تاثیرگذار را در اولویت فعالیت های خود قرار دهیم.
وی ادامه داد: ما در تبلیغات و رفتار خود هیچگاه همانند دشمن عمل نمی ‌کنیم؛ دردهای مختلفی وجود دارد، اما فقط بیان آنها نمی ‌تواند موجب رسیدن به درمان شود، هر چند هر مجموعه باید با توجه به رسالتی که دارد برای درمان دردها تلاش کنند.
آیت الله سعیدی گفت: دراین رابطه لازم است برای برای ایستادگی و مقابله با تهاجم دشمنان در چارچوب دین حرکت کنیم.
وی با بیان اینکه کارهای فرهنگی باید بر اساس برنامه، اولویت و به صورت مرحله‌ ای دنبال شود، گفت: خداوند هر فردی را موظف کرده که بر اساس توان خود کار انجام دهد.
وی با تاکید بر اینکه وظیفه ما را قرآن و عترت و رهبری مشخص می‌ کند، بیان کرد: اگر با رویکرد هیجانی به دنبال ورود به برخی عرصه‌ ها باشیم و با رفتار خود همه را محکوم کنیم، نمی ‌توانیم به درمان مورد نظر برسیم.
تولیت آستان کریمه اهل ‌بیت(س) خاطرنشان کرد: خداوند برای گوهر انتخاب ارزش بسیاری قائل است و آن را در اختیار بشر قرار داده است، و همانطور که در دوران پیامبر اسلام(ص) نیز بسیاری از مردم دوری از دین را انتخاب کردند، اکنون نیز هستند افرادی که کاری به جبهه حق ندارند.

** حجت‌ الاسلام والمسلمین مهدی احمدی معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل ‌بیت(س) نیز در این دیدار با اشاره به این که استکبار با استفاده از فضای مجازی به دنبال حذف اسلام، انقلاب و مفاهیم شیعی و انقلابی است، بیان کرد: آستان حضرت معصومه(س) در راستای مقابله با تهاجم های دشمن سهمی دارد که امیدواریم با حمایت از فعالان فضای مجازی بتوانیم نقش خود را ایفا کنیم.
برخی از فعالان فضای مجازی نیز در این دیدار به بیان رویکردها، اهداف و موقعیت فعلی دشمن در فضای مجازی پرداختند.
/2085/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.