به گزارش ایرنا، پانزدهم دی ماه امسال بود که آیین تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید قم با حضور مسئولان کشوری و استانداری درسالن امام جواد(ع) فرمانداری باحاشیه ای جالب همراه شد. در این مراسم کلیپی از مصاحبه سید مهدی صادقی استاندار پیشین قم پخش شد که در آن وی ضمن بیان مشکلات زمان مدیریت خود و طلب حلالیت از شهروندان به خاطره ای اشاره کرد و گفت: « وقتی می خواستم مسئولیت استانداری را قبول کنم، پدرم به من گفت که مسئولیت در قم به دلیل جایگاه و شرایط خاص آن سخت است و اگر مسئولیت آن را پذیرفتی هر روز که از خواب بیدار شدی سه بار بلند بگو«اینجا قم است '.
مجری برنامه در ادامه آن آیین به استاندار جدید قم نیز گفت که :« آقای سرمست همانطور که آقای صادقی گفتند به نظر می رسد شرط موفقیت در قم تکرار چندباره این جمله است که «اینجا قم است».
اگر چه این جمله به شوخی و با خنده حضار رو به رو شد ولی حالا به نظر می رسد که به تجویزی توسط مسئولان پیشین قم در آیین تکریم و معارفه به مسئولان جدید این استان شده است.
درتکریم و معارفه رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم نیز که امروز پنجشنبه در سالن همایش های شهرداری قم برگزار شد، سید حسن رضوی رئیس سابق خطاب به محمود نوربخش رییس جدید گفت:«آقای نوربخش ضمن اینکه تسبیحی دست می گیرید و هر روز بگویید«اینجا قم است» در عین حال بدانید که نخ این تسبیح تدوین سند آمایش سرزمینی قم است».
استاندار قم نیز که که دو هفته پیش، با چنین تجویزی توسط استاندار پیشین قم مواجه شد در این آیین گفت: «همه دوستان به ما می گویند که اینجا قم است، من هم می گویم که آقای نوربخش «اینجا قم است»».
بهرام سرمست ادامه داد: اینجا قم است به این معناست که باید همه مسئولان استان در تمام طرح ها و برنامه های خود مقتضیات، شرایط فرهنگی و جایگاه این استان در کشور را مد نظر گرفته و تمام طرح ها باید دارای پیوست فرهنگی و زیست محیطی باشد.
محمود 23 دی ماه امسال با حکم دکتر محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و ریاست سازمان برنامه و بودجه کشور به عنوان رئیس جدید سازمان برنامه و بودجه قم منصوب شده بود امروز در این آیین معارفه شد.
نوربخش پیش از این ریاست سازمان برنامه و بودجه استان مازندران و مدیرکلی سیاسی وزارت کشور و همچنین مسئولیت در سازمان برنامه و بودجه کشور را نیز به عهده داشته است.
مسئولیت راه اندازی و مدیریت شرکت آب و فاضلاب قم، مسئولیت تشکیل اداره کل امور آب استان، مسئولیت تشکیل شرکت سهامی آب قم، بهره برداری از سد 15 خرداد و مدیریت سازمان برنامه و بودجه از جمله مسئولیت های سید حسن رضوی در قم بود.
رضوی هم اکنون به عنوان رئیس شرکت آب منطقه ای تهران منصوب شده ست.
7404/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.