به گزارش ایرنا، رئیس جدید سازمان برنامه و بودجه قم در این آیین با بیان فلسفه وجودی سازمان برنامه و بودجه گفت: محدودیت منابع و پرداختن به اولویت ها دلیل شکل گیری سازمان است که باید با در نظر گرفتن مقتضیات و شریط کنونی برنامه ریزی کارشناسی بیش از هر زمین دیگری ضروری است.
محمود نوربخش با انتقاد از نگاه طلب کارانه در برخی مدیران گفت: باید تمام ایده هایی که موجب بهره گیری صحیح از منابع موجود به منظور برنامه ریزی صحیح از منابع به کار گرفته شود.
وی تعامل، هم افزایی و همراهی تمام مسئولان برای توسعه قم را ضروری دانست و گفت: امیدواریم اقدام هایی که در این استان انجام خواهیم داد موجب خوشنودی مردم را فراهم کند.
نوربخش ادامه داد: دست یاری به سمت تمام مدیران قم دراز کرده و با نگاه جمعی به دنبال گره گشایی از مشکلات استان هستیم.
وی 23 دی ماه امسال با حکم دکتر محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و ریاست سازمان برنامه و بودجه کشور به عنوان رئیس جدید سازمان برنامه و بودجه قم منصوب شده بود امروز در این آیین معارفه شد.
نوربخش پیش از این ریاست سازمان برنامه و بودجه استان مازندران و مدیرکلی سیاسی وزارت کشور و همچنین مسئولیت در سازمان برنامه و بودجه کشور را نیز به عهده داشته است.
مسئولیت راه اندازی و مدیریت شرکت آب و فاضلاب قم، مسئولیت تشکیل اداره کل امور آب استان، مسئولیت تشکیل شرکت سهامی آب قم، بهره برداری از سد 15 خرداد و مدیریت سازمان برنامه و بودجه از جمله مسئولیت های سید حسن رضوی در قم بود.
رضوی هم اکنون به عنوان رئیس شرکت آب منطقه ای تهران منصوب شده ست.
7404/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.