دراین مطلب آمده است: مدیرعامل سازمان بهسازی، نوسازی و زیباسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) از آغاز پروژه بهسازی محور درخت پیر و پامنار در بافت تاریخی شهر قم خبر داد.
علیرضا خاکی با اشاره به روند اجرای پروژه احیای بافت در مناطق مختلف شهر اظهار کرد: در ادامه پروژه های سال گذشته که بحث بهسازی محور شاکری کوچه 5 عماریاسر و محدوده بیت النور تا کوچه شاه حمزه و محور سیدحسن بوده، تا به امروز پروژه های بهسازی آب انبار لب چال تا خیابان آذر و محور گذرقلعه و پنجعلی که شامل خیابان چهارمردان تا خانه روحانی و مسجد چهارمردان تا امامزاده زید است اجرایی شده است.
وی با اشاره به آغاز پروژه بهسازی محور درخت پیر و پامنار اذعان کرد: برخی از این پروژه‌ها رو به اتمام بوده و برخی 50درصد پیشرفت فیزیکی دارند.
مدیرعامل سازمان بهسازی، نوسازی و زیباسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) به دیگر پروژه‌های سازمان در این محورهای تاریخی و فرسوده اشاره کرد و گفت: دو پروژه نیز شامل بهسازی جداره سازی محور عشقعلی و ادامه محور پامنار است که به زودی اجرایی خواهد شد.
وی بیان کرد: در این پروژه‌ها یا راسا شهرداری وارد شده یا به صورت مشارکتی با راه و شهرسازی اقدامات عمرانی صورت گرفته است.
7403/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.