به گزارش ایرنا، احمد امیرآبادی فراهانی عصر شنبه در آیین تودیع و معارفه استاندار جدید قم در تالار معصومیه فرمانداری ، قم را عش آل محمد(ص) و مرکز حوزه های علمیه جهان اسلامی دانست و افزود: استاندار جدید با برنامه ریزی مناسب با همراهی با سایر مسئولان زمینه توسعه هر چه بیشتر قم را فراهم کند.
وی گفت: قم مرکز بزرگترین حوزه علمیه جهان تشیع است و مدیریت چنین استانی برای توسعه در تمام شاخص ها نیازمند تدبیر و تلاش شبانه روزی دارد که در این مسیر مجمع نمایندگان قم در راستای اهداف انقلاب اسلامی از استاندار جدید استان حمایت می کند.
امیرآبادی در ادامه با تقدیر از زحمات سید محمد رضا هاشمی سرپرست استانداری قم گفت: ایشان در این مدت 2 ماهه استان را به خوبی اداره کردند و خلا نبود استاندار در این مدت حس نشد.
وی گفت: از طرف مجمع نمایندگان قم از زحمات سید مهدی صادقی استاندار پیشین قم نیز تقدیر و به بهرام سرمست استاندار جدید خیر مقدم عرض می کنیم.
استاندار سابق قم، نیز در این آیین با تقدیر از همکاری و همدلی مسئولان برای توسعه قم گفت: زبان ما قاصر از قدردانی زحمات، همکاری ها و همراهی های مدیران در طول دوران خدمت خود در این استان است.
سید مهدی صادقی، با بیان اینکه مسیر توسعه استان با قدرت بیشتر ادامه خواهد یافت، گفت: به طور قطع ظرفیت های مدیریتی استان به استاندار جدید با قدرت کمک می کند و بیش از پیش توسعه قم رقم خواهد خورد.
وی با طلب حلالیت از مردم قم تاکید کرد: در دوران 40 ماه که درحال خدمت به مردم این استان بودم ، توفیقی بزرگ در دوران خدمت اینجانب بود که الطاف کریمه اهل بیت(ع) در این مسیر بسیاری از مشکلات را برطرف کرد.
هیات وزیران چهارشنبه هفته گذشته به «بهرام سرمست» به عنوان استاندار جدید قم رای اعتماد داد.
سرمست متولد بناب و دانش آموخته دکترای علوم سیاسی است که مسئولیت مدیرکل سیاسی وزارت کشور را در کارنامه خود دارد.
سید مهدی صادقی استاندار سابق قم، بیست و ششم آبان ماه سال جاری با صدور پیام خداحافظی، براساس قانون منع به کارگیری بازنشستگان، از مقام خود کناره گیری کرد.
7404/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.