اکبر سلیمیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: 105 تَن از عوامل راهداری با به کارگیری 75 دستگاه انواع ماشین آلات مکانیزه در حال فعالیت در محورها هستند تا از مسدود شدن راه های اصلی و فرعی جلوگیری نمایند.
وی اضافه کرد: اولویت راهداری بازگشایی بزرگ راه ها، آزادراه ها و محورهای اصلی و فرعی و سپس راه های روستایی می باشد.
وی ادامه داد: تاکنون هیچ گزارشی از مسدود شدن محورهای اصلی و همچنین روستایی براثر بارش برف و باران دریافت نشده است و هشت راهدارخانه قم با همه تجهیزات در محورهای مواصلاتی در حال آماده باش هستند.
سلیمیان گفت: رانندگان قبل از سفر برای اطلاع از وضعیت جوی و ترافیکی محورها با شماره 141 تماس حاصل نمایند.
وی از رانندگان خواست: در هنگام رانندگی به تابلوها و علائم هشدار توجه نمایند و هنگام وقوع تصادف، راه را برای آمد و شد خودروهای خدماتی و امدادی باز نگهدارند.
350 کیلومتر آزادراه، 400 کیلومتر بزرگراه و 500 کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی در قم وجود دارد. این استان دارای هشت راه مواصلاتی اصلی و چهار راه فرعی است که از جمله آنان می توان به آزادراه قم - تهران، جاده قدیم قم - تهران، بزرگراه قم - ساوه، جاده قدیم قم - کاشان، آزادراه قم - کاشان، آزادراه قم- گرمسار و بزرگراه قم - سلفچگان - اراک اشاره کرد.
بارش برف و باران که از روز گذشته در استان قم آغاز شده تا اوایل امشب ادامه دارد و برف بسیاری از نقاط این استان را سفیدپوش کرده است. برخی از معابر شهر قم نیز دچار آبگرفتگی شده که نیروهای شهرداری در حال بازگشایی معابر هستند.
/2085/ 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.