به گزارش ایرنا، در این نمایشگاه آثار 9 تَن از فراگیران دوره مقدماتی عکاسی مرکز آموزشی جهاد دانشگاهی قم در زمینه عکس پاییزی به نمایش گذاشته شده است.
در این نمایشگاه 30 قطعه عکس از سارا اسماعیلی، مینا برمه، مهسا سرور امینی، معصومه سادات صادقی، فاطمه صالح زاده، زهره کدخدازاده، مهدیه کریمی، فاطمه مرادی و محمدمهدی مرادی در معرض دید عموم قرار گرفته است.
نمایشگاه مذکور، جزو اولین نمایشگاه هایی است که از آثار فراگیران دوره مقدماتی عکاسی مرکز آموزشی جهاد دانشگاهی استان قم برپا شده است.
این نمایشگاه تا 10 دی ماه جاری از ساعت 9 تا 13 و 16 تا 20 در نگارخانه مجتمع فرهنگی – هنری شهید سید مرتضی آوینی واقع در بلوار جمهوری اسلامی برای بازدید عموم دائر است.
احمد ظهرابی جمکرانی مدرس این دوره عکاسی در حاشیه برگزاری این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: این نمایشگاه به منظور تشویق عکاسان جوان و تازه کار و نیز نشان دادن اهمیت آموزش و فراگیری اصول مقدماتی عکاسی گشایش یافت.
وی با تاکید بر اهمیت و ضرورت مطالعه و آموزش در حرفه عکاسی اظهار کرد: برگزاری دوره آموزشی مذکور نشان داد که تا چه اندازه مساله آموزش می تواند در ارتقای سطح آثار هنرجویان موثر باشد.
وی با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه های عکس در ارتقای کار عکاسان و آشنایی مخاطبان با این حرفه تصریح کرد: برگزاری این نمایشگاه می تواند نقش و اهمیت آموزش و مطالعه را به فراگیران عکاسی نشان دهد.
7406/ 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.