به گزارش ایرنا از روابط عمومی مرکز فوریت های پزشکی قم، مهدی فراهانی در گفت و گویی با تشریح جزئیات این حادثه اظهار داشت: در ساعت 11:44 دقیقه امروز پنجشنبه (29 آذر) در اتوبان تهران به قم یک دستگاه مینی بوس به یک دستگاه اتوبوس برخورد کرد که این امر منجر به واژگونی مینی بوس شد.
وی با اشاره به اعزام بالگرد اورژانس و پنج دستگاه آمبولانس به محل این حادثه بیان داشت: پس از اطلاع این حادثه به مرکز فرماندهی حوادث و فوریت های پزشکی قم 4 دقیقه بعد، نخستین آمبولانس اورژانس به محل اعزام و بعد از آن بالگرد اورژانس و 4 دستگاه آمبولانس دیگر نیز به محل حادثه اعزام شدند.
سخنگوی اورژانس قم تصریح کرد: از 21 مصدوم این حادثه 6 مصدوم با بالگرد به بیمارستان شهید بهشتی قم منتقل و 15 مصدوم دیگر نیز با خودروهای آمبولانس به بیمارستان های نکویی و شهید بهشتی منتقل شدند.
فراهانی همچنین با اشاره به عیادت سید محمدرضا هاشمی سرپرست استانداری قم و ابوالفضل ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: حال عمومی همه مصدومان خوب است و تعدادی از آنها پس از انجام مداوا در اورژانس از بیمارستان مرخص شدند و مابقی نیز تا عصر امروز مرخص خواهند شد.
وی همچنین با اشاره به تصادف همزمان دیگر در محور سلفچگان خبر داد و گفت: متاسفانه در همان ساعت وقوع تصادف در آزادراه تهران – قم در محور سلفچگان نیز بر اثر واژگونی یک خودرو 5 نفر مصدوم و متاسفانه یک دختر 17 ساله در این حادثه جان خود را از دست داد.
7404/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.