به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد کرمی روز سه شنبه در گفت و گویی اظهار داشت:ماموران پلیس آگاهی استان حین کنترل آمد و شد خودروهای عبوری در محور قم - تهران یک دستگاه خودرو سمند را متوقف کردند.
وی گفت: با توجه به اظهارات ضد و نقیض راننده، خودرو مذکور با هماهنگی مقام قضایی جهت بازرسی به یگان منتقل شد.
وی افزود: طی بازرسی صورت گرفته 16 هزار نخ سیگار و 2 هزار و 640 پاکت تنباکو قاچاق از این خودرو کشف و متهم نیز تحویل مرجع قضایی استان شد.
کرمی با بیان این که مبارزه با قاچاق به صورت یک ماموریت ویژه در سال جاری در دستور کار پلیس قرار دارد، ابراز امیدواری کرد: همواره شاهد توفیقات بیشتری در این حوزه باشیم.

** کلاهبرداری 50 میلیاردی با سند و حواله جعلی
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی قم همچنین از دستگیری 2 کلاهبردار حرفه ای در این استان خبر داد و گفت: متهمان از طریق جعل حواله و سندهای ملکی مجعول حدود 50 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند.
کرمی ادامه داد: با توجه به وقوع یک کلاهبرداری ملکی در قم و طرح شکایت مالباخته در پایگاه یکم پلیس آگاهی استان، موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.
وی با اشاره به برآورد ارزش 50 میلیاردی این کلاهبرداری توسط کارشناسان، گفت: در ادامه با انجام اقدام های لازم ماموران مخفیگاه این 2 تن شناسایی شد و طی هماهنگی با مقام قضایی استان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.
وی با اشاره به کشف چندین حواله های جعلی از مخفیگاه افراد مذکور، افزود: سرانجام متهمان در تحقیقات صورت گرفته به بزه انتسابی اعتراف و اذعان کردند ابتدا با جعل حواله و سپس با استفاده از سندهای مجعول اقدام به کلاهبرداری می کردند.

** دستگیری سارق تابلوهای اداره راه و ترابری استان قم
فرمانده انتظامی شهرستان قم نیز از دستگیری سارق تابلوهای اداره راه و ترابری استان خبر داد و گفت: متهم به 14 فقره سرقت اعتراف کرد.
سرهنگ مراد حسین جعفریان اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی کهک حین گشت زنی در سطح حوزه اسحفاظی، راننده یک دستگاه خودرو پراید را در کنار جاده و در حال دستکاری تابلوهای اداره راه استان مشاهده کردند.
وی گفت: نامبرده با مشاهده ماموران از محل متواری، اما پس از طی مسافتی خودرو توقیف و طی بازرسی صورت گرفته از صندوق عقب آن، 14 عدد تابلو راهنمایی و رانندگی مربوط به اداره راه و ترابری استان قم کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان قم با اشاره به اعتیاد متهم به مواد روان گردان شیشه، افزود: در نهایت نامبرده به همراه پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.
1175 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.