به گزارش ایرنا، در این رقابتها که با حضور 87 ورزشکار از 27 استان از روز چهارشنبه 23 آبان تا امروز جمعه 25آبان ماه در خانه تنیس قم برگزار شد، در پایان روز سوم این رقابت ها نیلیا نقیبی از تهران با شکست حریفان خود، مقام قهرمانی را کسب کرد ضمن اینکه تارا سوری از بوشهر و درسا سادات موسوی از اصفهان به ترتیب بر سکوی دوم و سوم این مسابقات ایستادند.
نائب رئیس هیات تنیس روی میز قم درگفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این رقابتها که درخانه تنیس این استان واقع در مجموعه ورزشی شهدای هفتم تیر برگزار شد در 29 گروه 3 نفره و یک گروه چهار نفره رقابت کردند و در پایان 2 نفر برتر هر گروه وارد جدول حذفی شدند.
آزاده مهدوی، سطح این رقابت ها را بسیار بالا دانست و گفت: تمام ورزشکاران برتر استان های مختلف با تمام توان در این رقابت ها شرکت کرده اند به همین دلیل شاهد مسابقات بسیار نزدیکی بودیم که سطح بالایی از توان تکنیکی بازیکنان را به نمایش گذاشت.
نیلیا نقیبی از تهران، تارا سوری از بوشهر، درسا سادات موسوی از اصفهان، ستایش ایلوخانی از همدان، پرنیا شریفی، دالیا صلاحی، مبینا اصلانی و یکتا ادیبیان به ترتیب موفق به کسب عناوین اول تا هشتم این رقابت ها شدند.
زهرا رضا حاجی بیدگلی، سارا کراری، زهرا مصباحی، وانیا حبیب اللهی، ریحانه قاجار نیا، سوگند گلی، فاطمه مزرعه خطیری، هدیه قمی و زینب شکوهیان اعضای تیم تنیس روی میز قم در مسابقات هوپس دختر کشور بودند که هیچ یک موفق به قرار گرفتن در بین هشت بازیکن برتر این رقابت ها نشدند.
7404/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.