به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رحیمیان روز شنبه درآیین تجدید بیعت با امام زمان در مسجد مقدس جمکران به مناسبت سالروز به امامت رسیدن آن حضرت افزود: نهم ربیع الاول بهترین فرصت زمانی برای تجدید عهد و پیمان با امام زمان(عج) است.
وی ادامه داد: امروز شمار زیادی از منتظران در مسجد جمکران جمع شده اند تا سربازی خود را به امام زمان(عج) نشان دهند و این تجلی دعای عهدی است که مشتاقان ظهور هر روز آن را زمزمه می کنند.
وی بیان کرد: در این روز عزیز، عهد خود با امام زمان (عج) را تجدید می کنیم و پیمان می بندیم که تا جان در بدن داریم در مسیر رضایت ایشان گام برداریم.
رحیمیان ادامه داد: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ پیروزی انقلاب اسلامی نمونه ای اطمینان بخش برای ظهور امام زمان (عج) است و شعارهایی که آن حضرت بر سر دست گرفته و عمل خواهد کرد، امروز از جمله شعارهای ماست.
آیین تجدید بیعت با امام زمان(عج) امروز با حضور سردار سرلشکر یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا، استاندار قم، نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولان استان، نیروهای نظامی و بیش از هفت هزار تن از مشتاقان ظهور به مناسبت نهم ربیع الاول، سالروز به امامت رسیدن حضرت مهدی (عج) در مسجد مقدس جمکران، برگزار شد.
7405/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.