به گزارش ایرنا، مرکز خبر حوزه روز پنجشنبه اعلام کرد که وی در دیدار اعضای شورای عالی حوزه های علمیه، ضمن تاکید بر میراث ولایت و توجه حضرت ولی عصر(عج) به حوزه افزود: حوزه علمیه متعلق به حضرت ولی عصر(عج) و امانت در دست شماهاست که باید در جهت حفظ آن تلاش کنید و الحمدلله شما هم برای همین امر آماده خدمت هستید.
وی همچنین با اشاره به هویت حوزه و سیره علمای سلف در مدیریت حوزه گفت: حوزه محاسن بزرگی دارد که باید این محاسن بزرگ و هویت حوزه محفوظ بماند و نباید خدشه ای به آن وارد شود و علمای بزرگ سلف ما آن هویت را نگه داشته اند و میراث آنها می باشد.
آیت الله صافی گلپایگانی تصریح کرد: استقلال حوزه خیلی مهم است و زندگی علمای سلف هم بر همین اساس بوده و علما باید مستقل باشند، به گونه ای که دیگران هم بدانند که حوزه استقلال دارد.
وی در پایان ضمن تشکر از فعالیت ها و تلاش های صورت گرفته در شورای عالی و مدیریت حوزه های علمیه، ابراز امیدواری کرد که کارها و زحمات شما برای حضرت ولی عصر(عج) و موجب رضایت آن حضرت باشد و در مقاصد خود به درجات عالی نائل شوید.
آیات سید هاشم حسینی بوشهری دبیر شورای عالی حوزه های علمیه نیز در این دیدار گزارشی از فعالیت های این شورا و علیرضا اعرافی عضو شورای عالی و مدیر حوزه های علمیه، گزارشی از فعالیت های مرکز مدیریت حوزه های علمیه ارائه داد.
1175 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.