به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد سعیدی روز یکشنبه دردیدار رئیس مرکز فوریت های پزشکی کشور اظهار داشت: جوانان از سرمایه های ارزشمند جامعه هستند ولی متاسفانه برخی از آنها به دلیل رعایت نکردن مسائل ایمنی به هنگام رانندگی و حوادث جاده ای جان خود را از دست می دهند.
وی با تاکید بر ضرورت توجه مردم به هشدارها و تذکرهای مسئولان اورژانس افزود: مردم باید بدانند که یکی از آرزوهای نیروهای اورژانس کم شدن تعداد مصدومیت ها و تلفات است، و اگر توصیه ای نیز صورت می گیرد، هدف از آن فقط حفظ سلامتی جامعه است، از این رو باید همگان شکرگزار این نعمت باشند.
امام جمعه قم با بیان اینکه پرسنل اورژانس به دلیل کمکی که به نجات و احیای فرد مصدوم و بیمار می کنند به گردن مردم حق حیات دارند، گفت: اورژانس باید به صورت مرتب گزارش عملکرد فعالیت های خود را ارائه کند، چون مردم قدرشناس هستند و هر چقدر بیشتر در جریان این خدمات قرار بگیرند، بیشتر از آن قدردانی خواهند کرد.
وی همچنین در پایان سخنان خود اتکا به نیروی ایمان را عامل اصلی اقتدار کشور دانست و اظهار داشت: اورژانس و نیروهای امدادی به سبب حضور درمیدان های جنگ و نقشی که در ترویج فرهنگ ایثار و گذشت ایفا کردند، از مصادیق بارز افتخار برای کشور و نظام محسوب می شوند.
7403/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.