به گزارش ایرنا، وی روز یکشنبه در دیدار سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی افزود: اگر دستگاه های مختلف در زمینه ساماندهی فضای مجازی به نیروی انتظامی کمک کنند می توان آسیب های آن را از بین برد و یا به حداقل رساند.
وی بیان کرد: هنوز آن مقدار کار که نیاز است در زمینه ساماندهی فضای مجازی انجام نشده و همکاری خوبی در این عرصه میان دستگاه های مختلف مشاهده نمی شود، متاسفانه برخی نسبت به آن بی تفاوت هستند و دل نمی سوزانند.
این مرجع تقلید ادامه داد: باید دستگاه های مختلف و افرادی که برای فضای مجازی دل می سوزانند دست به دست هم دهند و این مساله را که یکی از مشکل های کشور است، برطرف کنند.
آیت الله مکارم شیرازی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نیروی انتظامی در نظام جمهوری اسلامی کار سنگین تری نسبت به پلیس سایر کشورها دارد، آن ها کاری به ارزش ها و مفاسد اخلاقی ندارند و تنها به دنبال ایجاد امنیت هستند، در حالی که پلیس در ایران به دنبال حفظ ارزش های دینی و اسلامی است.
وی گفت: نیروی انتظامی باید در برخوردهای خود ملایمت و قاطعیت را توامان داشته باشد، این نیرو باید هم به وظیفه خود عمل کند و هم بهانه به دست کسی ندهد.
وی با اشاره به این که مردم نسبت به نیروی انتظامی خوش بین هستند، افزود: آموزش کارکنان در زمینه برخورد با مردم در افزایش اعتماد و خوش بینی نقش بسزایی دارد.
سردار حسین اشتری در سفر یک روزه به قم ضمن زیارت بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) با شماری از مراجع تقلید دیدار و گفت و گو کرد.
از سیزدهم تا نوزدهم مهرماه با شعار« پلیس مقتدر، امین مردم» به عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.
7405/ 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.