به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، سرهنگ علی‌حسن قیصری در این خصوص عنوان کرد: به دلیل تسهیل در رفت و آمد در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) محدودیت‌های ترافیکی در برخی معابر شهر قم اعمال می‌شود.

وی گفت: از ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۲۷ شهریور (روز تاسوعا) لغایت ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۲۹شهریور(عاشورا) عبور و مرور و توقف هرگونه وسایل نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت به استثناء وسایل امدادی در معابر استان "از میدان جهاد به طرف چهارراه بازار و کلیه معابر منتهی به خیابان ۱۹ دی، خیابان ۴۵متری عماریاسر -قبل از ۷متری باجک به طرف تقاطع عماریاسر- آذر، خیابان آذر از تقاطع شهید روحانی به طرف ۴۵متری عمار یاسر - آذر، خیابان انقلاب از سه راهی سجادیه به طرف چهارراه عماریاسر - انقلاب، از میدان روح الله به طرف تقاطع شهدا و از دور برگردان شهید مصطفی خمینی به طرف پل حجتیه ممنوع است.

سرپرست پلیس راهور استان قم افزود: سایر معابر در صورت نیاز، محدودیت تردد به صورت مقطعی اعمال خواهد شد.

وی گفت: محل پارک خودروها نیز شامل پارکینگ شرقی حرم، پارکینگ طبقاتی، پارکینگ زمزم، پارکینگ مصلی، پارکینگ اتوبوسرانی، پارکینگ مکانیزه، پارکسوار شمالی و پارکینگ تقاطع شهدا می‌شود.

سرهنگ قیصری در خاتمه از کلیه رانندگان خواست، از توقف و تردد در مناطق اشاره شده در طرح اجتناب کرده و با مأموران راهنمایی و رانندگی همکاری لازم را به عمل آورند.

 

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1012885
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.