به گزارش ایرنا از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب قم، علی جان صادق پور روز یکشنبه در گفت و گویی با اشاره به تلاش شبانه روزی این شرکت برای تامین آب شهر قم افزود: این مقدار آب از منابع مختلف از جمله چاه های علی آباد، سد 15 خرداد و سد کوچری استحصال شده است.
وی با بیان این که این میزان مصرف نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش 1.32 درصدی مواجه بوده است، خاطرنشان کرد: در 34 روز نخست سال جاری مصرف آب در شهر قم، نسبت به مدت مشابه سال گذشته 0.25 درصد افزایش یافت اما از چهارمین روز اردیبهشت ماه، مصرف رو به کاهش رفت و این روند کاهشی تا پایان تیرماه ادامه یافت.
وی با اشاره به این که در مجموع تا 31 مردادماه سال جاری، درصد مصرف نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش 1.32 درصدی را نشان می دهد گفت: با افزایش دمای هوا شاهد رشد مجدد مصرف شهر بودیم.
صادق پور از مردم خواست در مصرف آب دقت بیشتری داشته باشند و منابع موجود را به گونه ای مدیریت کنند که با فرض کاهش باران و وضعیت جوی در سال آینده با مشکل مواجه نشویم.
وی با تاکید بر این که شرکت آب و فاضلاب تمام تلاش خود را برای بهره برداری مطلوب از منابع و جلوگیری از هدررفت آب به کار خواهد بست، گفت: در این راستا نقش مصرف کننده ها از اهمیت بسزایی برخوردار است.
/8138/ 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.