علی حسین مرادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از وصل شدن کامل آب تمامی مناطق زلزله زده استان خبر داد.
وی اظهار کرد: 20 اکیپ رفع حوادث و اتفاقات از استان های کرمانشاه، تهران، اصفهان، کرمان، مشهد، مرکزی، همدان، کردستان و لرستان در مناطق زلزله زده حضور دارند.
وی ادامه داد: با تلاش شبانه روزی این اکیپ ها بحث شکستگی های داخلی و انشعابات مرتفع و شرایط به حالت طبیعی بازگشته است.
مرادی خاطرنشان کرد: این اکیپ ها همچنین با مراجعه به درب منازل یکایک شهروندان در مناطقی که دچار زلزله شدند نسبت به رفع ایرادهای جزئی در کنتورها و وصل انشعاب آب اقدام می کنند.
مسئول روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه، راه اندازی هشت چشمه سرویس بهداشتی در سرپل ذهاب را از دیگر اقدام های انجام گرفته عنوان کرد.
مرادی با بیان اینکه روزانه حدود 500 تا 600 هزار لیتر آب به صورت سیار در مناطق زلزله زده توزیع می‌شود، افزود: آب بسته بندی نیز روزانه به تعداد 60 تا 70 هزار بطری در این مناطق توزیع می‌شود.
وی در پایان گفت: با ایجاد یک آشپرخانه هم اکنون روزی 2 هزار پرس غذای گرم در بین زلزله زدگان توزیع می شود که در تلاشیم این مقدار به روزی 6 هزار پرس برسد.
زلزله 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه رخ داد که تا عصر جمعه 436 کشته و بیش از 10 هزار و 203 مصدوم در استان داشته است.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.