مدیرکل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: در نمایشگاه «شهر گردشگر» تهران فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری این استان در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

به گزارش ایلنا،نادر فلاحی در جمع خبرنگاران تصریح کرد: طرح‌های متعددی در حوزه سرمایه‌گذاری گردشگری اردبیل مطالعه شده است.

وی با اذعان به اینکه نمایشگاه شهر گردشگر فرصتی جهت معرفی طرح‌های پیشنهادی سرمایه‌گذاری استان است، ادامه داد: در این نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در قالب لوح فشرده در بیش از هزار صفحه در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تاکید کرد: وجود مناطق نمونه و روستاهای هدف گردشگری متعدد فرصتی مطلوب برای سرمایه‌گذاری و ایجاد تاسیسات گردشگری فراهم ساخته است.

فلاحی اضافه کرد: در تمامی شهرستان‌ها فرصت سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری فراهم است و تعدد جاذبه‌های طبیعی و تاریخی در تمامی شهرها دیده می‌شود.

وی به ارائه اطلاعات و مشاوره سرمایه‌گذاران و متقاضیان در طول مدت زمان برگزاری نمایشگاه اشاره کرد و افزود: با توجه به انتخاب اردبیل به عنوان پایلوت طرح‌های گردشگری کشور، امتیازی برای این استان در سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری فراهم شده است.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به هدایت و حمایت سرمایه‌گذاران اشاره و تصریح کرد: آماده بررسی طرح‌های پیشنهادی و صدور موافقت اصولی در کمترین زمان هستیم.

 مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: از اساتید دانشگاه، کارشناسان و نخبگان فرهنگی جهت مشارکت در تدوین افق گردشگری این استان دعوت به عمل می آید.

فلاحی تصریح کرد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در نظر دارد نسبت به تدوین برنامه جامع افق گردشگری استان اردبیل در سال 2020 اقدام کند.

وی افزود: این برنامه با توجه به تمامی ظرفیت‌های استان و با در نظر گرفتن گردشگری به عنوان محور اصلی توسعه اقتصادی اردبیل تدوین خواهد شد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تاکید کرد: به منظور اجرای این مهم از تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی به ویژه اساتید دانشگاه و کارشناسان، شرکت های فعال در حوزه گردشگری، نهادهای مدنی و سازمان های مردم نهاد جهت مشارکت در تدوین استراتژی و برنامه های افق گردشگری اردبیل در سال 2020 دعوت به عمل می آید.

 

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.