مسئول آموزش اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: با برگزاری استارت آپ ها، ایده های برتر جوانان این استان در حوزه گردشگری حمایت می شود.

به گزارش ایلنا، سید صادق حسینی در جلسه هماهنگی برگزاری استارت آپ های گردشگری اردبیل تصریح کرد: استارت آپ ها فرصتی جهت دریافت ایده های برتر و خلاقانه در راستای توسعه گردشگری استان است.

وی با اذعان به اینکه تاکنون شرکت دانش بنیان گردشگری در استان فعال نبوده، ادامه داد: با برگزاری استارت آپ ها ایده های برتر دریافت شده و از اشتغال زایی جوانان خلاق حمایت می شود.

مسئول آموزش اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تاکید کرد: استارت آپ‌ها در هر سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار می شود که سه پیش رویداد پیش بینی شده تا در نهایت با تجمیع نتایج پیش رویدادها بتوان نسبت به برگزاری استارت آپ اقدام کرد.

به گفته حسینی بعد از دریافت ایده ها تمهیداتی جهت بازاریابی و عملی سازی ایده ها پیش بینی شده و همچنین تسهیلات ارزان در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: در عملیاتی شدن ایده ها از ظرفیت سایر دستگاه ها نیز استفاده می شود و از جمله اینکه، پارک علم و فناوری تسهیلات با نرخ بهره پایین پیش بینی کرده است.

مسئول آموزش اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ادامه داد: بعد از برگزاری استارت آپ ها در استان، سه الی پنج ایده برتر به همراه لیست شرکت کنندگان به سازمان مرکزی ارسال شده و در مهر ماه در قالب رویداد تجمیعی تمامی استان ها ارزیابی می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.