مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: هیئت فوتبال استان اردبیل در بخش استعدادیابی و شناسایی فوتبالیست‌های توانمند به گونه‌ای برنامه‌ریزی درازمدت داشته باشد تا زمینه برای معرفی فوتبالیست‌های مستعد این استان به تیم‌های ملی و باشگاهی فراهم آید.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، بهرام آقاخانی در جریان برگزاری فستیوال مدارس فوتبال در گروه سنی زیر 12 سال در ورزشگاه تختی اردبیل اظهار کرد: هیئت فوتبال با همکاری مربیان دلسوز و مدارس فوتبال در شهرستان‌ها همه ساله فستیوال شهرستانی و استانی را با نظم و ترتیب خاص برگزار می‌کند تا از بین فوتبالیست‌های این مدارس با استعدادترین آنها شناسایی و به تیم ملی نونهالان سپس نوجوانان معرفی شوند.
وی مشارکت 200 نفر از این فوتبالیست‌ها را در قالب این رویداد استانی یادآور شد و خاطرنشان کرد: ما در همه رشته‌های ورزشی از هیئت‌ها خواسته‌ایم تا به موضوع آموزش و استعدادیابی در گروه سنی پایه اهتمامی جدی داشته باشند تا با شناسایی این استعدادها به آموزش و توانمندی آنها اهتمامی جدی داشته باشیم.  
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: برای اینکه کیفیت رشته‌های مختلف ورزشی را افزایش دهیم ما نیازمند برگزاری چنین رویدادهایی به ویژه در رشته‌های ورزشی گروهی هستیم تا با اعزام تیم‌های منتخب این استان بتوانیم موفقیتی را در سطح ملی و بین‌المللی کسب کنیم.
آقاخانی بیان کرد: در حال حاضر بدون هیچگونه تعارض و دودستگی هیئت فوتبال در کنار ورزش و جوانان تلاش می‌کند تا از تیم‌ها و ورزشکاران این رشته پرطرفدار حمایت کند که یقین داریم در کنار توسعه ورزش همگانی بتوانیم در بخش ورزش حرفه‌ای نیز اهداف خودمان را تحقق بخشیم.
وی نظارت بر مدارس فوتبال و ارزیابی عملکرد آنها را نیز یادآور شد و گفت: در این زمینه هم اداره کل ورزش و جوانان و هم هیئت فوتبال استان اردبیل یک برنامه مدونی را دارد تا در کنار نظارت اجازه ندهد استعدادهای نونهالان، نوجوانان و جوانان در رشته‌های مختلف ورزشی رود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.