به گزارش ایرنا ، عبدالله فرجی روز جمعه در آیین تجلیل از آزادگان خلخال افزود: هم اکنون 180 فرزند شهید و ایثارگر دارای مدارک تحصیلات عالی دانشگاهی کارشناسی و کارشناسی ارشد بیکار بوده و از سال ها پیش در انتظار یافتن شغل هستند.
وی گفت: در پایان هر ترم دانشگاهی نیز به تعداد افراد دارای تحصیلات عالی دانشگاهی بیکار فرزند شاهد و ایثارگر خلخال افزوده شده و نام تعداد زیادی از خانواده های ایثارگر دارای تحصیلات دیپلم ، فوق دیپلم و زیر دیپلم نیز در لیست فرزندان شاهد و ایثارگر فاقد شغل دیده می شود.
فرماندار خلخال نیز در این آیین گفت: اقتدار ، عظمت و سربلندی امروز جامعه حاصل تحمل سال ها زندان و شکنجه دشمن بعثی از سوی آزادگان سرافراز کشور و ایثارگری رزمندگان و شهدای گرانقدر در هشت سال دوران دفاع مقدس است.
فریدون بابایی افزود: حل مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگر بویژه مشکل اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر در اولویت کاری دستگاه های اجرایی قرار دارد.
وی اظهار داشت: برغم اجرای قوانین مربوط به اولویت جذب خانواده های ایثارگر در استخدامی های دولتی ، محدودیت جذب نیروی انسانی در دستگاه های اجرایی همراه با تعدیل نیرو در تمام ادارت دولتی مانع از ایجاد اشتغال این خانواده ها در بخش دولتی شده است.
شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در جنوب اردبیل قرار دارد ، سه هزار و 900 شهید ، 854 جانباز ، 55 آزاده و چهار هزار و 600 خانوار شهدا و ایثارگران زیرپوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران خلخال قرار دارند.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.