به گزارش ایرنا ، سید حامد عاملی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در اجرای طرح تشدید مبارزه با احتکار و اعمال نظارت جدی بر اصناف هفته گذشته چها فقره پرونده تخلف در زمینه احتکار با استناد به ماده 60 قانون نظام صنفی توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تشکیل و جهت صدور رای به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.
وی اظهارداشت: کالاهای احتکار شده شامل لوازم خانگی، شکر، مواد غذایی و ارزش ریالی پرونده‌های احتکاری چهار میلیارد و 461 میلیون 660 هزار ریال ارزیابی شده است.
عاملی گفت: در راستای اجرای سیاست های ساماندهی ، تنظیم و نظارت و ایجاد تعادل پایدار قیمت و جلوگیری از اخلال در نظام عرضه و تقاضا سامانه ارتباطی 124 سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان بصورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش های مردمی است .
وی بیان کرد: سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان ضمن ایفای وظایف قانونی خود در برخورد با تخلفات صنفی اعم از احتکار ،گرانفروشی و کم فروشی به منظور جلوگیری از سوء استفاده افراد سود جو از شرایط روانی حاکم بر بازار بر ضرورت تشدید اقدامات نظارتی و بازرسی و برخورد قاطع با متخلفان تاکید می کند .
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.