به گزارش ایرنا ، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل روز یکشنبه در این دورهمی ابتکاری در سالن ورزشی 6 هزار نفری ورزشگاه پهلوان رضازاده اردبیل گفت: از اینکه جزیی از خانواده اصحاب رسانه هستم افتخار می کنم و معتقدم خبرنگاران به عنوان چشمان تیز و زبان گویای مردم رسالت سنگینی دارند و در پیگیری مطالبات به حق جامعه نقش موثری دارند.
بهرام آقاخانی افزود: زندگی انسان امروزی بیش از هر زمان دیگری مرهون تلاش فعالان عرصه‌ خبر و اطلاع رسانی ا‌ست و خبرنگاران بدون هیچ چشم داشتی، آگاهی بخشی به جامعه را رسالت خویش قرار داده و با تراوش رنج، غم و شادی مردم از قلم متعهد خود، اهمیت' ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ' را عینیت می‌بخشند.
وی بیان کرد: خبرنگاران انسان‌های آزاده‌ای هستند که ضمن حفظ حرمت قلم، برای دستیابی به حقیقت و تولید و انتشار اطلاعات از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند؛ همانگونه که خداوند در قرآن به قلم سوگند یاد می‌کند و این بیانگر رسالت پیامبرگونه‌ی این قشر عزیز است.
او اضافه کرد: حضور پرشور و بی نظیر خبرنگاران اردبیلی در اولین دورهمی ورزشی با اصحاب رسانه استان نشان دهنده این است که این قشضر زحمتکش با تلاش شبانه روزی و همت خستگی ناپذیر بر ان هستند تا برنامه‌ها ورزشی ، مدال آوری ها و قهرمان پروری های ورزشکاران استان اردبیل را به اطلاع مردم رسانده و به نیکی،حق مطلب را ادا کنند.
آقاخانی اظهار داشت: نقد سازنده باعث پیشرفت و تعالی جامعه می شود و بدون شک بدون نقد و مطالبه حق و حقوق منطقی مردم نمی توان به جامعه پیشرفته و مترقی دست یافت.
وی بیان کرد: تقدیر از زحمات خبرنگاران و اهالی رسانه وظیفه همه است چرا که این قشر زحمتکش بازوان مدیران اجرایی هستند و در افزایش آگاهی و اطلاع رسانی و ایجاد امید در جامعه نقش مهمی دارند.
برگزاری مسابقات فوتبال دستی و دارت، خاطره گویی ، خواندن شعر طنز و اجرای استندآپ کمدی از برنامه های این دورهمی بود و در پایان از پیشکسوتان و اهالی رسانه استان با اهدای لوحی تجلیل شد.
6130/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.