سردار حسین عبدی شنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران افزود: در زمینه قاچاق کالا نیز اقدامات خوبی انجام گرفته و به ارزش 42 میلیارد ریال محصولات قاچاق در استان کشف و ضبط شده است.
وی با اشاره به فعالیت خوب پلیس 110 در استان اظهار داشت: روزانه بین یک هزار و 600 تا یک هزار و 700 تماس با فوریت های پلیس صورت می گیرد که از این تعداد 728 مورد منجر به عملیات پلیسی می شود.
سردار عبدی با بیان اینکه 40 درصد تماس ها با پلیس 110 به عملیات منتهی می شود،گفت: امسال 104 هزار و 161 مورد از تماس های اهالی استان منجر به انجام عملیات شده است.
او اضافه کرد: قرار است تماس با پلیس 110 درمرکز استان تجمیع شده و عملیات ها از مرکز فرماندهی به ماموران در مناطق مختلف ابلاغ و هدایت شود.
سردار عبدی همچنین به کاهش خشونت، نزاع و در گیری در استان اشاره کرد وافزود: رتبه استان اردبیل در این زمینه 22 کشوری است و این درحالی است که تنها 6 درصد از نزاع و خشونت ها نزاع دسته جمعی بوده و مابقی مربوط به موارد جزیی و درگیری های خرد می شود.
فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل بحث پیشگیری را در کاهش جرم تاثیرگذار دانسته و بیان کرد: در این زمینه رسانه و خبرنگاران می توانند کمک حال پلیس باشند.
وی تاکید کرد که باید از ظرفیت رسانه ها در جهت پیشگری از جرم ، اطلاع رسانی و هشدارهای پلیسی به خانواده ها استفاده شود و خبرنگاران و پلیس ارتباط تنگاتنگی با هم داشته باشند.
6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.