به گزارش ایرنا ، یحیی سیف الهی روز شنبه در نشستی با فرماندار بیله سوار مغان افزود: متوسط سرانه مصرف آب هر شهروند بیله سوار 175 لیتر در شبانه ‌روز و این آمار برای شهرهای پارس آباد نیز بالاتر از این میزان است.
وی اظهار داشت: همچنین متوسط سرانه مصرف آب هر شهروند در استان اردبیل 152 لیتر در شبانه روز و این آمار برای شهر اردبیل نیز 137 لیتر در شبانه روز می باشد.
سیف الهی افزایش دمای هوا در شمال استان ، استفاده از کولرهای آبی و استفاده از آب برای مصارف باغی را از جمله علل افزایش متوسط سرانه مصرف آب در شهرستان های شمالی استان ذکر کرد.
او همچنین با اشاره به تدابیر اتخاذ شده در حوزه آب شهری افزود: با توجه به قطعی های مکرر برق در استان مشکل قطعی آب غیر سه شهرستان که در حال رفع شدن بوده و مشکلی در بقیه شهرستان ها وجود ندارد.
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان اردبیل گفت: مطالعه مرحله اول و دوم شبکه فاضلاب شهر جعفرآباد به اتمام رسیده است و در مرحله جذب اعتبارات ملی است.
سیف الهی بیان کرد: برای تصفیه خانه فاضلاب شهر بیله سوار که هم اکنون 94 درصد پیشرفت فیزیکی دارد 130 میلیارد ریال هزینه شده و تجهیزات لازم برای تکمیل این تصفیه خانه نیز در حال جانمایی است.
6018/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.