به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام محمد ظاهر قارداش پور در خطبه های نماز جمعه خلخال افزود: انتظار مردم از دولت خدمتگزاری که با شعار تدبیر و امید به میدان خدمت پا گذاشته ، اتخاذ تدابیر مناسب برای حل مشکلات اقتصادی فراروی جامعه است .
وی اظهار داشت: بی تدبیری در اجرای برنامه های دولت از سوی هر یک از وزرا و اعضای کابینه دولت و یا هر مسئول زیر مجموعه تشکیلات ریاست جمهوری سلب اعتماد عمومی از عملکرد دولت را بدنبال خواهد داشت.
او همچنین با اشاره به افزایش روز افزون قمیت کالاهای تولید داخل گفت: تحریم های خارجی و یا نوسانات قیمت دلار و ارز در بازار نباید این چنین تاثیرگذار در روند رو به رشد نرخ کالاهای تولید داخل باشد.
وی همچنین با اشاره به خدمات ارزشمند نظام جمهوری اسلامی افزود: عملکرد ضعیف یک مسئول در هر رده مسئولیتی نباید خدمات شایسته نظام را زیر سوال ببرد.
خطیب جمعه خلخال اظهار داشت: همان طور که در گذشته مردم و مسئولان نظام اسلامی از بحران های بسیار سخت اجتماعی و اقتصادی گذر کرده اند امروزه نیز با تدبیر مناسب از سوی دولتمردان غلبه بر تورم بازار داخلی کار سختی نیست.
امام جمعه خلخال با بیان اینکه اعتبار نظام اسلامی ایران با افزایش مشکلات اقتصادی و تورم زیر سوال رفته گفت: آبروی نظام اسلامی مهم تر از نام شخص خائن به وطن که با فساد اقتصادی خود علاوه بر افزایش قیمت و فشار اقتصادی بر دوش مردم وارده کرده ، می باشد.
او گفت: انتظار مردم از مسئولان قوه قضاییه معرفی مفسدان اقتصادی در کنار لحاظ شدیتدرین مجازات ها برای این گونه افراد خائن به آرمان مردم ، انقلاب و شهدا است.
در نماز جمعه خلخال به پاس گرامیداشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و روز خبرنگار، از خبرنگاران تلاشگر در عرصه اطلاع رسانی و خبر تجلیل شد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.