علی نظری شیخ احمد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کارگروه استانی طرح ملی تولید پوشاک در مناطق روستایی بطور منظم با هدف بررسی بیشتر این طرح تشکیل می شود تا موانع موجود بانکی در تسهیلات برطرف شود .
وی روند اجرای طرح ملی توسعه تولید پوشاک در مناطق روستایی را مطلوب دانست و افزود: توسعه صنایع نساجی و پوشاک یکی از سیاست های دولت تدبیر و امید بوده و برای تحقق این سیاست ضرروی است مدیران مربوطه همکاری بیشتری داشته باشند.
نظری ادامه داد: مقدمات اجرای این طرح از سال 96 بر اساس تفاهم نامه منعقد ه میان استانداری ها، سازمان برنامه و بودجه کشور، بانک کشاورزی، انجمن پوشاک کشور و سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران آغاز شده و شرکت شهرک های صنعتی حلقه واسط بین کارگاه های روستایی و شرکت پشتیبان مرکز به منظور راهبری و نظارت مستمر بر کارگاههای روستایی عمل می کند.
وی با اشاره به احداث کارگاه های جدید پوشاک در روستا ها افزود: برای اجرای هرچه سریعتر این طرح تا زمان احداث کارگاه های جدید، استفاده از اماکن و سالن های راکد در روستا ها شناسایی شده است.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی اردبیل با اشاره به بهره مندی کارگا ها از تسهیلات یارانه دار افزود: تسهیلات طرح پوشاک ملی درر وستا ها در قالب تسهیلات یارانه دار و کم بهره از طرف سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران قابل پرداخت است.
راه اندازی بخش پوشاک در روستا های این استان در قالب کارگاه‌ های کوچک و متوسط با یک هزار و 370 فرصت شغلی مد نظر قرارگرفته است.
7110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.