به گزارش ایرنا، بهروز ندایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این تعداد خانه مسکونی احداثی با حضور اکبر بهنامجو استاندار اردبیل در مناطق زلزله زده افتتاح و تحویل زلزله زدگان استان کرمانشاه شد.
وی بیان کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته احداث 2 هزار و 400 واحد مسکونی در مناطق زلزله زده کرمانشاه بر عهده استان اردبیل گذاشته شده است.
وی با اشاره به اینکه احداث خانه مسکونی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه روند مطلوبی دارد، بیان کرد: عملیات احداث هزار و 700 واحد مسکونی دیگر در حال انجام است به طوری که هزار و 100 واحد آن در مرحله سقف ریزی است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: تلاش می شود قبل از آغاز فصل سرما واحدهای مسکونی باقیمانده نیز تکمیل و به زلزله زدگان تحویل داده شود.
ندایی با بیان اینکه بنیاد مسکن استان اردبیل در بازسازی روستاهای زلزله زده کرمانشاه پیشتاز بوده و مقام برتر را کسب کرده است، اظهار کرد: همه آحاد مردم و مسئولان استان اردبیل پس از زلزله کرمانشاه با کمک های نقدی و غیر نقدی خود همواره در کنار زلزله زدگان بوده اند.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان سال گذشته در 11 کیلومتری بخش ازگله و 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشت.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی حدود 100 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیده اند.
6130/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.