به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ عادل منیر روز سه شنبه افزود: این سارق در بازجویی های پلیسی به ارتکاب هفت فقره سرقت سیم کابل برق اعتراف و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.
فرمانده انتظامی بیله سوار هم گفت: به دنبال وقوع سرقت های متعدد سیم کابل برق و مخابرات در این شهرستان کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی های تخصصی و استعلام مالکیت پلاک یک دستگاه خودرو پژو که تردد مشکوک در منطقه داشت،‌ موفق به شناسایی سارق شدند.
سرهنگ سید هادی موسوی افزود: با هماهنگی مقام قضایی و در عملیاتی غافلگیرانه سارق که سابقه دار بود، دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شد.
وی اظهار داشت: با ارائه مدارک و مستندات قانونی سارق سابقه دار به ارتکاب 11 فقره سرقت سیم کابل برق و مخابرات در پنج شهر استان اردبیل اعتراف و با دستور مقام قضایی روانه زندان شد.
فرمانده انتظامی پارس آباد هم از دستگیری سارق حرفه ای قطعات خودرو در این شهرستان خبر داد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه سارق یک دستگاه لب تاپ ، یک برگ سند منزل مسکونی، تعدادی مدارک خودرو و کارت ملی کشف شد.
سرهنگ حسین بهمنی ارزش سرقت های کشف شده را 100 میلیون ریال ذکر کرد و افزود: این سارق با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.
اردبیل یکی از استان های امن کشور است که 70درصد قاچاق کالا و 61 درصد سرقت ها در این استان کشف می شود.
6018/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.