به گزارش ایرنا، علی ربیعی عصر شنبه در جلسه اشتغال استان اردبیل افزود: امروز بیش از هر زمان دیگر به کار کردن نیاز داریم و اگر تاکنون هشت ساعت کار می کردیم باید این زمان را دوبرابر کنیم.
وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات کشوراز جمله بیکاری بر اثر اشتباه های گذشته به یادگار مانده، تاکید کرد: از این پس ما مدیران حق اشتباه در انجام کار و اجرای طرحی را نداریم.
ربیعی اضافه کرد: مدیریت در شرایط کنونی مسئولیت بزرگی است و باید تلاش کنیم با دگرگونی در تفکر و ایجاد شرایط مناسب با وضعیت جدید کار کرده و پیشرفت کنیم.
او بیان کرد: باید به کارآفرینان ارزش ویژه گذاشت و هر کس که با ایجاد شرایط اشتغال در فکرکمک به رفع بیکاری را با آغوش باز پذیرفت.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین بر رعایت حال مردم تاکید کرد و افزود:ادارات ما باید مراکز مهربانی و مدارا با ارباب رجوع و برطرف کردن مشکلات مردم باشد.
ربیعی همچنین گفت: دولت برای رعایت حال برخی از دهک های پایین جامعه که در شرایط کنونی آسیب پذیر می باشند برنامه های حمایتی به طور جدی در برنامه دارد.
او همچنین از رفع مشکل متقاضیان تسهیلات سرمایه گذاری در اجرای طرح های اشتغال زا از جمله معوقات بانکی ، چک های برگشتی و ... خبر داد و گفت: بانک مرکزی بزودی چگونگی اقدام در این زمینه را ابلاغ خواهد کرد.
در این جلسه استاندار و نمایندگان استان اردبیل ظرفیت ها ، مسایل و مشکلات استان را بیان کردند.
ربیعی عصر جمعه برای یک دیدار 2 روزه وارد اردبیل شد.
شروع عملیات اجرایی کارگاه فرش دستباف آذرخش در کوثر و بازدید از طرح گردشگری ازناو قصر چوبی و مرکز نگهداری معلولین در خلخال ،کلنگ زنی سیلوی 120 هزار تنی (طرح اشتغال روستایی) در پارس آباد، بازدید واحدهای تولیدی شیرآلات در گرمی، بازدید از شهرک تخصصی آب نیر و شرکت در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان پارس آباد ، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و حضور در جلسه شورای اشتغال از جمله برنامه های سفر وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به استان بود.
6016/6019
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.