به گزارش ایرنا ، محمد فیضی روز پنجشنبه در گردهمایی علمی ، تخصصی معاونان پیشگیری بهزیستی سراسر کشور در اردبیل افزود: برون سپاری یکی مهم ترین استراتژی های مدیریت است که می تواند در انجام موفق فعالیت ها تاثیرگذار باشد.
وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در مجلس برای سهولت بخشی به فعالیت های بهزیستی از اختصاص 40 هزار میلیارد ریال به بهزیستی و کمیته امداد خبر داد.
او افزود: اردبیل از جمله استان های محروم کشور است که مددجویان آن در روستاها پراکنده بوده و لازم است مدیران کمیته امداد و بهزیستی بودجه مناسبی برای این استان تعیین کنند.
صدیف بدری ، دیگر نماینده اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین نیز در این گردهمایی گفت: بیکاری و فقر یکی از مهم ترین عوامل تشدید کننده آسیب های اجتماعی بوده و بهزیستی می تواند با ارائه مستمری به مددجویان خود از بروز آنها پیشگیری کند.
او افزود: مجلس در راستای کمک به بهزیستی و حمایت از قشر ضعیف جامعه مستمری مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد را بیش از 20 درصد افزایش داده است.
وی ادامه داد: لایحه خدمت به معلولان از دیگر اقدامات مجلس در راستای حمایت از جامعه هدف بهزیستی بوده که فرصت های مناسبی در روند ارائه خدمات درمانی به این قشر به تصویب رسیده است.
بدری بیان کرد: فعالیت های پیشگیری مهم ترین اقدام در راستای کاهش آسیب های اجتماعی می باشد و لازم است سازمان بهزیستی این مهم را در اولویت فعالیت های خود قرار دهد.
گردهمایی علمی - تخصصی معاونان پیشگیری بهزیستی سراسر کشور به مدت 2 روز در اردبیل برگزار شد.
3006/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.