عضو شورای شهر اردبیل گفت: در فضای مشارکتی اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی رغبت و انگیزه سرمایه‌گذاران در همراهی شورا و شهرداری اردبیل ستودنی است  
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، یونس رونقی جلسه کمیسیون عمران شورای شهر اردبیل اظهار کرد: همین که شهرداری 30 پروژه کوچک و بزرگ را در شورابیل در حال اجرا دارد تا بتواند این مجموعه را جذاب‌تر و زیباتر از گذشته برای حضور همشهریان و گردشگران مهیا کند خود جای قدردانی دارد چرا که برخی از ادارات و نهادها حتی قادر به پرداخت هزینه‌های جاری خود نیستند چه برسد به اینکه پروژه‌ای اجرا کنند.
وی یکی از عوامل موثر در کمک و همراهی شهرداری را در این شرایط مالی رغبت سرمایه‌گذاران برای حضور در مجموعه‌های عظیم خدمات‌رسانی، عمرانی و کارهای فرهنگی توصیف و خاطرنشان کرد: در کنار پیست پیاده‌روی شورابیل که یک پروژه بی‌نظیر در کشور محسوب می‌شود رینگ دوم شورابیل که محل تردد هموطنان با خودروهایشان است آماده شده و با آسفالت‌ریزی به زودی عبور و مرور در این مسیرو رینگ انجام خواهد شد.
عضو شورای شهر اردبیل استقبال همشهریان را از پیست پیاده‌روی شورابیل برای انجام فعالیت‌های بدنی و تندرستی بی‌نظیر خواند و افزود: با مهیا شدن این زیرساخت خانواده‌ها باید بدون بهانه در ارتقای سلامت و تندرستی خود از این مجموعه استفاده کنند که امیدواریم در بهترین شرایط این فضا و امکانات همچنان توسعه یافته و تقویت شود.
رونقی در مورد پل قدس و شرایط اجرایی این پروژه عظیم بیان کرد: در این وضعیت سرسام‌آور قیمت‌ها که در برخی از مصالح قیمت‌ها تا سه برابر رشد یافته پروژه پل قدس با نهایت دقت و کیفیت در حال اجراست و پیمانکار به رغم همه محدودیت‌ها به دنبال راهکاری است تا سریعتر این پروژه را جمع‌بندی کرده و به نتیجه برساند.
وی افزود: ما در چنین شرایطی جز حمایت از شهردار و مجموعه پرتلاش آن نمی‌توانیم هیچ خواسته و مطالبه دیگری داشته باشیم که از طرف همه شهروندان و اهالی اردبیل از تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه شهردار اردبیل و مجموعه پرتلاش آن قدردانی می‌کنیم.
 
هیچ نهادی به اندازه شورا و شهرداری تحرک عمرانی ندارد
در ادامه این جلسه رئیس کمیسیون خدمات شورای شهر اردبیل گفت: هیچ نهادی در استان اردبیل به اندازه شورا و شهرداری تحرک و برنامه‌ریزی عمرانی و اجرایی ندارد به طوری که در نقطه به نقطه شهر اردبیل آثار این کار عمرانی مشهود است.
رحیم آقازاده اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در مناسبت‌های پیش رو تعدادی از پروژه‌های عمرانی شهر اردبیل افتتاح و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد تا همشهریان از آثار و برکات این پروژه‌ها بهره‌مند شوند.
وی به محدودیت درآمد شهرداری اشاره و خاطرنشان کرد: ما راهی جز جلب مشارکت سرمایه‌گذاران در اجرای پروژه‌های عمرانی، خدماتی و گردشگری نداریم که نیاز است در یک گام موثر زیربنا و مقدمات این جلب مشارکت سرمایه‌گذاران را فراهم کنیم.
عضو شورای شهر اردبیل ادامه داد: در بازدیدی که اعضای شورای شهر از پل قدس داشتند ما به عینه به کارهای انجام شده و اولویت کارهای پیش رو پرداختیم و قرار شد به رغم افزایش خرید مصالح مورد نیاز در موعد مقرر پروژه عملیاتی شده و هموطنان بتوانند از آن بهره‌برداری کنند.
آقازاده بیان کرد: در کنار پل قدس پروژه‌های متعدد بهسازی، آسفالت‌ریزی، جدول‌گذاری، پازل‌کاری، اصلاح معابر و بازگشایی مسیرهای مختلف در کنار توسعه فضای سبز و تکمیل طرح‌های گردشگری در شورابیل مورد توجه و دقت است که ما در بازدید از این منطقه شاهد بازگشایی‌ها و خیابان‌کشی‌های متعدد بودیم.
وی افزود: این مسیرگشایی‌ها و خیابان‌کشی در حقیقت به شورابیل و رینگ جدید آن موقعیت خاص بخشیده و خود این می‌تواند زمینه برگزاری رویدادهای متعدد فرهنگی هنری، ورزشی و گردشگری را در این منطقه فراهم آورد.
عضو شورای شهر اردبیل تصریح کرد: کلکسیونی از طرح‌های زیربنایی و اساسی در شورابیل که به عمران و ابادانی این منطقه کمک می‌کند در حال انجام است که بخش عظیمی از این پروژه‌ها در سالجاری تکمیل شده و به بهره‌برداری خواهد رسید.
آقازاده گفت: شورای پنجم با همبستگی و وحدت نظر از طرح‌های اجرایی شهرداری در حوزه‌های مختلف به ویژه شورابیل حمایت می‌کند و تاکنون پارلمان محلی به چند پروژه سرمایه‌گذاری در این منطقه مجوز داده و زمینه عملیاتی کردن این طرح‌ها را به نوعی تسهیل کرده است. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.